۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۴۵۵۵۲۴

برگزاری 150 گفتمان دینی در مدارس شهرستان دورود

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود گفت: در دهه نخست ماه محرم 150 گفتمان دینی با محوریت عاشورا و واقعه کربلا در مدارس این شهرستان برگزار شد.
گفتمان ديني

حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اعزام مبلغ، برگزاری گفتمان دینی و بررسی و ساماندهی هیأتهای مذهبی در دهه نخست محرم از جمله برنامه های تبلیغات اسلامی بود.

وی با اشاره به برگزاری 150 گفتمان دینی در مدارس شهرستان دورود، عنوان داشت: این گفتمانها در جهت پاسخگویی به نیاز جوانان، برطرف شدن شبهات و ترویج فرهنگ عاشورایی برگزار شده است.

رییس تبلیغات اسلامی دورود خاطرنشان کرد: گفتمانهای دینی با محوریت موضوعاتی همچون امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، دین و زندگی برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری گفتمانهای دینی را تبلیغ چهره به چهره و ترویج آموزه های دینی در راستای هوشیاری جوانان و مقابله با هجمه های فرهنگی بیان کرد.

حجت الاسلام تقویان تصریح کرد: زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی، تبلیغ و ترویج شعائر و آموزه های دینی از دیگر اهداف برگزاری گفتمانهای دینی است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 90 مبلغ بومی و غیربومی در دهه نخست ماه محرم، افزود: مبلغان بومی همچنان به امر تبلیغ در مساجد، حسینیه ها و مدارس مشغول هستند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود اعزام مبلغان را امری مهم در جهت غنی سازی معارف دینی و آگاه سازی جوانان نسبت به مسائل روز جامعه و تبیین سبک زندگی اسلامی عنوان کرد.

وی سبک زندگی اسلامی را لازمه خنثی سازی دسیسه های فرهنگی دشمن و مقابله با هجمه های فرهنگی غرب عنوان کرد و گفت: برای مقابله با هجمه های فرهنگی ابتدا باید جوانان را نسبت به آسیبها و این هجمه ها آگاه ساخت.

حجت الاسلام تقویان اظهار دشت: برگزاری گفتمانهای دینی بهترین و مستقیم ترین راه هوشیاری و آگاه سازی جوانان از هجمه های فرهنگی دشمن است./9459/303/ب2

ارسال نظرات