۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۴۵۶۴۸۰

روایتی از رزمندگان و ایثارگران روحانی لشکر 31 عاشورا

کتاب علمداران عاشورایی نوشته اسماعیل وکیل‌زاده، روایتی جذاب و خواندنی از رزمندگان و ایثارگران روحانی لشکر 31 عاشورا است.
کتاب علمداران عاشورایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کتاب علمداران عاشورایی که همزمان با ایام عزاداری و سوگواری ماه محرم در تبریز منتشر شد، حاصل تلاش چند ساله اسماعیل وکیل‌زاده، نویسنده عرصه دفاع مقدس است که روایتی جذاب و خواندنی از رزمندگان و ایثارگران روحانی لشکر 31 عاشورا نقل می کند.
مؤلف این اثر ارزشمند حوزه دفاع مقدس در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در گفت‌وگو خبرنگار رسا با بیان این‌که شهدای طلبه و روحانی آذربایجان یکی از مظلوم‌ترین اقشار فعال در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، اظهار داشت: این اثر برای نخستین بار به صورت تخصصی به تبیین ایثارگری شهدای طلبه و روحانی پرداخته است. 
وکیل‌زاده با بیان این‌که روحانیت بیشترین تعداد شهید را نسبت به دیگر اقشار جامعه تقدیم انقلاب کرده است، گفت: این کتاب گوشه‌ای از فعالیت‌ها و خدمات روحانیان در جبهه‌های حق علیه باطل را به رشته تحریر درآورده است، افتخار تبریز و آذربایجان این است که دو شهید محراب را تقدیم انقلاب کرده است.
این نویسنده حوزه دفاع مقدس با بیان این‌که کتاب علمداران عاشورایی شامل خاطرات ۹۶ رزمنده طلبه و روحانی دوران دفاع مقدس است، گفت: جلد دوم این کتاب ۵ جلدی آماده چاپ است و جلدهای بعدی نیز به همت سپاه عاشورا آماده تدوین خواهد شد.
گفتنی است، جلد نخست کتاب علمداران عاشورایی نوشته اسماعیل وکیل‌زاده، در 544 صفحه با مشارکت بسیج طلاب سپاه عاشورا، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان، به همت انتشارات 31 عاشورا به چاپ رسیده است./935/پ203/ق

 

ارسال نظرات