۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۴۵۶۷۵۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

روحانیان و مبلغان حوزوی به دنبال تقویت روحیه انقلابی جامعه هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با بهره‌مندی از شبکه گسترده تبلیغی به دنبال تقویت روحیه انقلابی مردم و جامعه است.
حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای استان با تأکید بر این‌که رسالت این سازمان تبلیغ و ترویج ارزش‌های دینی و الهی است، اظهار داشت: شبکه تبلیغی سازمان فرصتی برای نشر ارزش‌ها و آموزه های مکتب تشیع است.

وی با بیان این‌که سازمان تبلیغات اسلامی با بهره‌مندی از شبکه گسترده تبلیغی به دنبال تقویت روحیه انقلابی مردم و جامعه است، خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده هر گاه روحانیت و حوزه های علمیه در راستای منافع ملی و نهضت های مردمی پیشگام بوده‌اند، همواره نتایج مطلوب حاصل شده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این‌که پیوند میان مردم و روحانیت ناگسستنی است، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با بهره‌مندی از شبکه تبلیغی حوزوی؛ به جز فعالیت‌های ستادی در راستای مباحث راهبری فرهنگی نیز گام برمیدارد که توصیه‌های مقام معظم رهبری منشور فعالیت‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با تأکید براین‌که این نهاد دینی فصول مشترک تعریف شده با دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دارد، گفت: مهم‌ترین رویکرد هر دو نهاد مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان و همچنین ارتقای سطح معرفتی و عقیدتی جامعه است.

حجت الاسلام حسینی با بیان این‌که ظرفیت فرهنگی، تبلیغی و دینی مساجد و اماکن متبرکه استان مورد غفلت واقع شده است، گفت: تعامل و هم‌گرایی نیروهای فعال در مساجد به ویژه بسیج با روحانیان می تواند نقش ارزنده ای در ترویج فرهنگ ناب اسلامی داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که یکی از مهم‌ترین زمینه‌های نفوذ دشمنان در عرصه‌های فرهنگی و اعتقادی طرح‌ریزی شده است، تصریح کرد: استان آذربایجان‌شرقی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی با ۳ کشور همسایه همجوار است، از این رو بیشتر از دیگر استان‌های مرکزی با تهاجم فرهنگی و فکری دشمنان مواجه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی بر لزوم تقویت برنامه‌های دینی و اعتقادی در مناطق شهری و روستایی تأکید کرد و گفت: اعتقاد داریم؛ برنامه های تبلیغی سازمان نباید تنها در مناسبت های خاص ملی و مذهبی خلاصه شود، در این راستا نیازمند همکاری و تعامل با حوزه های علمیه و پایگاه های مقاومت بسیج هستیم./935/202/ب3

ارسال نظرات