۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۵۶۹۶۸
مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله شمال خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره تخصصی دانش افزایی فضای مجازی با مشارکت طلاب مدارس علمیه شمال خوزستان

مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله(عج) شمال خوزستان با اشاره به اهمیت آسیب های ماهواره در بحث جامعه، افکار پلید و شیطانی از برگزاری دوره تخصص دانش افزایی فضای مجازی با حضور طلاب مدارس شمال خوزستان خبر داد.
 آسیب شناسی فضای مجازی

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله (عج) شمال خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت سخنان رهبر معظم انقلاب نسبت به حضور و فعالیت حوزه ها در مر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت: دوره ای با محوریت حوزه بقیه الله و حضور حوزه های شمال خوزستان در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک برگزار شد و در آن آسیب ها و فرصت های دانش افزایی مجازی با حضور حجت الاسلام کهوند از اساتید قم مورد بحث قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله (عج) شمال خوزستان با بیان این که افزون بر خود مدرسه، مدارس امام صادق (ع) اندیمشک، آیت الله قاضی دزفول، امام صادق الوان (ع) و امام باقر(ع) در این دوره حضور داشتند، افزود: تعداد شرکت کنندگان در این دوره حدود 150نفر از همه حوزه ها بودند که در طی دو روز و با حضور در مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک با آسیب ها و فرصت های فضای مجازی آشنا شدند.

این مقام مسؤول با اشاره به اهمیت آسیب های ماهواره در بحث جامعه و افکار پلید شیطانی دشمنان اسلام، اظهار داشت: در این دوره مطالبی درباره فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام، واتساپ، وایبر و اینستاگرام مطرح و آسیب های آن ها مورد برسی قرار گرفت.

حجت الاسلام آذرافروز نتیجه خروجی این دوره را آگاهی طلبه ها به فضای مجازی و ماهواره برشمرد و افزود: با توجه به اینکه 40نفر از حاضران در این دوره مبلغ و به فعالیت های تبلیغی در محرم و صفر مشغول هستند، بنابراین در طی فعالیت های تبلیغی موضوع حمایت از شبکه های مجازی بومی و شبکه های ملی اینترنت را مطرح خواهند کرد./9466/303/ب3

ارسال نظرات