۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۴۵۷۰۰۹
استاد حوزه و دانشگاه:

شهدا مظهر اقتدر نظام اسلامی هستند

حجت الاسلام کیانی شهدا را مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی دانست و گفت: شهدا و ایثارگران با لبیک گفتن به امام خود و دل کندن از تعلقات دنیوی عزت و امنیت را برای انقلاب به ارمغان آوردند.
اقتدار ملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی کیانی استاد حوزه و دانشگاه امشب در دیدار خانواده شهید علی نانوايی با بیان اینکه شهدا با جانفشانی خود در راه ارزشهای دینی و انقلاب اسلامی عزت را برای اسلام به ارمغان آوردند، اظهار داشت: باید پیرو راه شهدا و مکتب حضرت اباعبدالله (ع) بود.

وی شهدا را مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی دانست و افزود: شهدا و ایثارگران با لبیک گفتن به امام خود و دل کندن از تعلقات دنیوی عزت و امنیت برای مملکت ما به ارمغان آورده اند که امروز با وجود دشمنان قسم خورده و تا دندان مسلح کسی جرات نگاه چپ به کشور عزیزمان را ندارد.

این واعظ تبریزی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال ضربه به نظام اسلامی و ارزشهای دینی است، ادامه داد: زمانی که دشمن از هجمه نظامی مأیوس شد شیوه نفوذ و برنامه خود را تغییر داد، دشمن امروز تلاش دارد با نفوذ و هجمه فرهنگی اعتقادات جوانان را تضعیف کند، اما شهدا با یاد و خاطره خود بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

وی ادامه داد: اگر مستکبرین جهان و در راس همه آن ها امریکا جنایتکار بتواند به کشور ما حمله می کند، اما تجربه تلخ آنها در مقابله با ایران اسلامی در طول چندین دهه گذشته موجب می شود هیچگاه چنین غلط و جسارتی را نکنند که البته همه  به لطف الهی، درایت رهبر انقلاب و رشادتهای شهدا و ایثارگران به وجود آمده است.

حجت الاسلام کیانی با بیان اینکه باید زندگی سراسر درس و ایثار شهدا الگوی ما در زندگی قرار گیرد، ابراز داشت: الگو گیری نسل جوان از شهدا و حرکت در مسیر شهیدان سبب اعتلای فرهنگی و اقتدار ایران اسلامی خواهد شد، دشمن با مشاهده عمق اعقتادات جوانان جرأت نگاه چپ را نیز به ایران نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه دفاع جانانه رزمندگان در جنگ هشت ساله، جهادي مقدس بود، خاطرنشان کرد: فرزندان اين مرزوبوم با دستانی خالي و تنها با توكل بر خدا، در برابر دشمن ايستادند و با همين توكل، بر دشمن پيروز شدند و توفقيق شهادت، اسارت و رزمندگي نصيبشان شد و قدرت امروز انقلاب را تحقق بخشیدند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز رزمندگان ما در خاك سوريه با الگوبرداري از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و با پیروی ازمسیر شهدای اسلام و انقلاب جانانه در برابر زياده‌خواهيهاي دشمن ايستاده‌اند و از حرم اهل بيت(ع) نگهباني و پاسداري مي‌كنند و موجب سرفرازي امام راحل، رهبرمعظم انقلاب و اسلام شدند./202/854/ب1

ارسال نظرات