۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۴۵۸۱۹۵

یکی از آثار شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی رونمایی شد

کتاب (اثبات وجود امام علیه السلام در هرزمان ) نوشته آیت الله شهید سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی به همت بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز منتشر شد.
رونمایی از کتاب شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی رونمایی از کتاب شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم رونمایی از کتاب نفیس «اثبات وجود امام علیه السلام در هر زمان» نوشته شهید آیت الله سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی امروز به همت بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز و با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه منتشر شد.


بنابر این گزارش، این اثر فاخر که به صورت تحلیلی و اثباتی به شرح موضوع وجود امام در هر زمان پرداخته است، به همت انتشارات نور ولایت بنیاد نیمه شعبان تبریز در 185 صفحه به زیور طبع آراسته شده که عموم علاقه‌مندان جهت تهیه رایگان این اثر می توانند به مسجد آیت الله انگجی تبریز مراجعه کنند.


کتاب نفیس «اثبات وجود امام علیه السلام در هر زمان» نوشته شهید آیت الله شهید سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی از سوی حجت الاسلام سیدابراهیم سیدعلوی از زبان عربی به فارسی ترجمه شده و مقدمه‌ای نیز از سوی این اندیشمند حوزوی به نگارش درآمده است.


حجت الاسلام نجف آقازاده، یکی از یاران شهید قاضی و از مبارزان دوران انقلاب اسلامی در مراسم رونمایی از این اثر ارزشمند به تشریح ابعاد مختلف شخصیتی شهید آیت الله قاضی طباطبایی پرداخت و اظهار داشت: شخصیت علمی این شهید بزرگوار مورد غفلت واقع شده است.


وی با بیان این‌که شهید آیت الله شهید سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی، تألیفات متعددی در ابواب مختلف دارد، گفت: برخی از این آثار چاپ و برخی دیگر هنوز منتشر نشده‌اند، که انتظار می‌رود به همت بیت آن عالم مجاهد و اندیشمند معاصر شاهد انتشار گسترده دیگر آثار شهید قاضی باشیم./935/پ202/ق

 

ارسال نظرات