۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۴۵۸۶۶۰
امام جمعه اهل سنت خاش:

دشمن با توطئه نفوذ، استکبارستیزی ما را نشانه گرفته است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: برنامه‌ای که امروز دشمنان سرخورده انقلاب دنبال می‌کنند، مسأله نفوذ است؛ می‌خواهند با توطئه نفوذ روحیه استکبارستیزی را از مردم و مسؤولان ما بگیرند و ارزشها را کمرنگ کنند.
شهنوازی

مولوی محمدعلی شهنوازی، امام جمعه شهرستان خاش، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: 13 آبان یادآور رشادت و ایثارگری نوجوانی است که نشان داد برای دفاع از دین و خاک و ناموس خود فدا کردن جان، امری ساده است.

وی با اشاره به اینکه شهید فهمیده‌ها باید الگوی نسل امروز قرار گیرند، افزود: استکبار جهانی در جنگ تحمیلی از بصیرت نوجوانان ایرانی ضربه‌های سنگینی خورد، از این رو بعد از جنگ به این فکر افتاد تا با هجمه‌های فرهنگی نسل جوان ما را مسموم کند.

امام جمعه شهرستان خاش بیان کرد: برنامه‌ای که امروز دشمنان سرخورده انقلاب اسلامی دنبال می‌کنند، مسأله نفوذ است؛ می‌خواهند در میان نخبگان جامعه نفوذ کنند تا با کمک آنها به تدریج روی مردم هم تأثیر بگذارند.

وی ادامه داد: 13 آبان همچنین یادآور روزی است که دانشجویان انقلابی روحیه ضد استکباری خود را نشان داده و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند؛ اگر امروز هم می‌خواهیم انقلابی باشیم، باید این روحیه را حفظ کنیم و از آرمانها و ارزشهایمان کوتاه نیاییم.

مولوی شهنوازی اظهار کرد: یکی از نشانه‌های نفوذ استکبار این است که به مردم ما این باور را تلقین می‌کنند که برای رسیدن به پیشرفت و توسعه، باید از آرمانهای خود دست برداریم؛ شعار «مرگ بر امریکا» را حذف و غرب را دلسوز خود تصور کنیم.

وی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان، عنوان کرد: مردم ما با حضور در این راهپیمایی نشان خواهند داد که هیچگاه روحیه ضد استکباری خود را از دست نمی‌دهند و هرگز به دنیای استکبار اعتماد نمی‌کنند./302/831/ب1

ارسال نظرات