۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۴۵۸۷۰۲
ویژه دانش آموزان دختر؛

جشنواره «کاردستی ضد آمریکایی» در مشهد برگزار می شود

به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی جشنواره «کاردستی ضد آمریکایی» ویژه دانش آموزان دختر شهر مشهد برگزار می شود.
جشنواره «کاردستی ضد آمریکایی» در مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به مناسبت 13 آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، جشنواره «کاردستی ضد آمریکایی» ویژه دانش آموزان دختر 11 تا 18 سال در مشهد برگزار می شود.

این جشنواره دارای پنج بخش «خوشنویسی»، «کاردستی»، «عکاسی»، «ابتکاری» و «آزاد» است که در مدارس، تشکل های فرهنگی و مساجد سطح شهر اجرا می شود.

بخش نخست خوشنویسی شعارهای برگزیده یوم الله 13 آبان و بخش دوم ساخت کاردستی با موضوع «نشانه‌ها و آدمک های راهپیمایی» است که صورت حضوری داوری می شود.

براساس این گزارش، ارسال آثار در سه بخش دیگر از طریق تلگرام https://telegram.me/so_ha  صورت می گیرد که داوری آن نیز به طور غیر حضوری و مجازی است.

بخش سوم جشنواره، عکاسی از شرکت در راهپیمایی به همراه آثار تولیدی دانش آموزان و بخش چهارم ابتکار شعارهای بدیع و شورانگیز به مناسبت 13 آبان است.

گفتنی است، بخش پنجم ویژه عموم شهروندان شهر مشهد شرکت‌کننده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان برگزار می شود که شامل عکاسی از شعارها و کاردستی های ابتکاری است.

در این بخش عکس‌های سلفی شهروندان مشهد در مراسم راهپیمایی در کنار اثر تولیدی‌ شان که می تواند آدمک، نشانه و شعارنوشته باشد، به رقابت گذاشته می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات و اگاهی های بیشتر در زمینه جشنواره به فرهنگسراهای سطح شهر مشهد مراجعه کنند یا با شماره 37429192 تماس بگیرند.

یادآور می شود، در همین راستا جشنواره نواهای ضد آمریکایی ویژه دانش آموزان پسر 13 تا 18 سال مشهد در دو بخش «تک خوانی» و «مداحی» برگزار می شود.

علاقه مندان برای ثبت نام در این جشنواره می توانند از طریق مدارس، مساجد سطح شهر و فرهنگسرای انقلاب اسلامی به آدرس بزرگراه شهید بابانظر، پنجتن 45  اقدام کنند./203/1308/ب1

ارسال نظرات