۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۵۸۷۷۶
به‌مناسبت بزرگداشت یوم الله 13 آبان؛

اجتماع طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه زاهدان برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت بزرگداشت یوم الله 13 آبان، اجتماع بزرگ طلاب و روحانیان پنجشنبه در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار می‌شود.
13 آبان

عباس صفدری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: به‌مناسبت بزرگداشت یوم الله 13 آبان، اجتماع بزرگ طلاب و روحانیان صبح پنجشنبه در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این اجتماع ساعت 9 صبح صورت می‌گیرد و ساعت 10 صبح نیز طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه در صحن حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) تجمع خواهند کرد که حجت‌الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سیستان و بلوچستان سخنران این مراسم خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: نشست‌های هم اندیشی با دعوت از اساتید حوزه‌های علمیه در سطح حوزه و دانشگاه و همچنین برپایی کرسی‌های آزاداندیشی با حضور تشکل‌های دانشجویی و با موضوع پروژه نفوذ از جمله برنامه‌هایی است که ویژه 13 آبان در زاهدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جبهه استکبار همیشه در صدد این است که سلطه خود را در جهان بیشتر کند، از این رو پرداختن به مسأله استکبارستیزی بسیار حائز اهمیت است و باید در سطح حوزه و دانشگاه و مدارس عملیاتی شود.

صفدری اظهار کرد: موضوع استکبارستیزی نص صریح قرآن کریم است و اگر ما این روحیه را از دست بدهیم، نشان می‌دهد که تابع قرآن نیستیم و از تعالیم قرآن فاصله گرفته‌ایم./303/831/ب1

ارسال نظرات