۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۴۵۹۱۵۸
آیت الله دری نجف آبادی:

مصوبات دولت در استان مرکزی تا پایان سال 1396 عملیاتی شود/ عملکرد دستگاه‌های اجرایی در کشور ضعیف است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مسؤولان باید با همت، تلاش و پشتکار در مسیر اجرایی شدن مصوبات دولت تدبیر و امید در استان امام راحل(ره) گام بردارند، گفت: مصوبات هیات دولت در استان مرکزی باید تا پایان سال 1396 عملیاتی شود.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز در نشست مدیران استان مرکزی در اراک با بیان اینکه مسؤولان باید با همت، تلاش و پشتکار در مسیر اجرایی شدن مصوبات دولت تدبیر و امید در استان امام راحل(ره) گام بردارند، گفت: مصوبات هیأت دولت در استان مرکزی باید تا پایان سال 1396 عملیاتی شود.

120هزار میلیارد ریال اعتبار دولت به استان مرکزی

آیت الله دری نجف آبادی پیگیری مصوبات و اعتبارات در نظر گرفته شده سفر دولت یازدهم به استان مرکزی را از انتظارات و مطالبه به حق مردم این استان دانست و خاطرنشان کرد: سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی یک فرصت ایده آل است که باید به خوبی از این فرصت بهره مند شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه در سفر دولت تدبیر و امید به استان مرکزی 120 هزار میلیارد ریال برای بهره برداری طرح های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی مصوب شده است، تصریح کرد: تحقق این طرح ها در استان مستلزم تلاش ها و پیگیری های مدیران مربوطه است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ایستادگی در مقابل تحریم ها و بهره مندی از ظرفیت های داخلی یاید در رأس امور قرار گیرد، گفت: امروز شاهد آن هستیم که اعتبارات دولتی محدود است و در این راستا شرکت ها و واحدهای تولیدی و صنعتی باید با اتکا به ظرفیت ها و زیرساخت های خود فعالیت صنعتی را توسعه دهند و از وابستگی به دولت و بانک ها پرهیز کنند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در کشور ضعیف است، گفت: در کشور ژاپن به‌ ازای هر هشت ساعت کار هفت ساعت و 45 دقیقه آن فعالیت مفید است و در مقابل در کشور ایران به ازای هر هشت ساعت کار کمتر از یک ساعت آن مفید است و این مهم باید در کشور اصلاح شود تا بتوانیم به جایگاه اقتصادی ویژه دست یابیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه کشور ایران به‌ لحاظ علمی، صنعتی و اقتصادی 50 سال با کشور ژاپن فاصله دارد، افزود: امروز کشور ایران باید روند فعالیت ژاپن را الگو قراردهد تا در 50 سال آینده به وضعیت امروز ژاپن دست ‌یابیم.

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه در ایران اسلامی مدیران باید به دور از بازی های سیاسی در مسیر توسعه و آبادانی کشور گام بردارند، خاطرنشان کرد: مدیران باید فارغ از هرگونه جناح‌بازی سیاسی به افزایش تولید انبوه، ارزان‌قیمت و همچنین دارای کیفیت برای دست‌یافت به بازارهای اقتصادی جهان حرکت کنند.

13 آبان ماه را نماد استکبارستیزی ملت ایران اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه 13 آبان ماه را نماد استکبارستیزی ملت ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: 13 آبان یادآور رشادت های جوانان ایران اسلامی است و همکان باید در اجتماع بزرگ 13 آبان ماه در سراسر کشور شرکت کنند.

به گزارش رسا، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود./842/202/ب2

ارسال نظرات