۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۴۵۹۴۲۱
استاد حوزه علمیه بابل:

خوی طبیعی دولت آمریکا استکباری است

استاد حوزه علمیه بابل با بیان این مطلب که شعار مرگ بر آمریکا شعاری فراموش ناشدنی در بین ملت ما است، گفت: خوی طبیعی دولت آمریکا استکباری است و ملت ما با شعار مرگ برآمریکا که برگرفته از شعار هیهات منا الذله سیدالشهدا(ع) است در مقابل شیطان بزرگ می ایستد.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل شب گذشته در جمع بسیجیان در منطقه بابلکنار با گرامیداشت 13 آبان، گفت: 13 آبان روز شکستن ابهت آمریکا به همت جوانان انقلابی و مومن کشور است که با تصرف لانه جاسوسی امکان پذیر شد.

وی افزود: بهترین تعبیر برای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تعبیر امام راحل است که از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه آمریکا را نماد خوی شیطانی و استکبار علیه ملتهای مستضعف دانست و اظهار داشت: آمریکا دولتی زورگو، مستکبر است و همواره در مقابل دیگر ملتها با استکبار برخورد می نماید.

وی به تشریح خوی استکباری پرداخت و ادامه داد: نظام های استکباری دولتهایی زورگو و غیر قابل اعتماد هستند و تاریخ نشان داده است که هیچ یک از وعده ها و تعهدهای خود را در مقابل دیگر کشورها و ملتها عمل نمی کنند.

حجت الاسلام بابائیان با انتقاد از برخی اظهار نظرها و انتساب برخی از جملات به امام راحل درباره ایجاد رابطه با آمریکا، خاطرنشان کرد: قاموس رفتاری و اعتقادی امام راحل و نیز مواضع و گفتارهای ایشان همواره مبارزه با آمریکا وجود دارد و ایشان از این نظام به عنوان شیطان بزرگ یاد کرده اند.

وی افزود: استکبار خوی طبیعی دولت آمریکا است و از نظر آمریکا ملتی که در مقابل سلطه گری این نظام بیاستد ، باید نابود شود.

استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و هشدارهای ایشان درباره نفوذ آمریکا به نظام تصمیم گیری کشور، تاکید کرد: آمریکا از اول انقلاب تا کنون به دنبال نفوذ عوامل خود در نظام تصمیم گیری نظام اسلامی برای تغییر رفتار ملت ما است و این سالها تلاش خود را گسترده تر از قبل نموده است.

وی افزود: براساس آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) جامعه اسلامی و مسلمانان نباید ذلت زیر سلطه قرار گرفتن غیر مسلمانان را بپذیرند.

حجت الاسلام بابائیان با انتقاد از برخی از حرکات ایجاد شده برای کمرنگ کردن شعار مرگ بر آمریکا، گفت: شعار مرگ بر آمریکا شعاری فراموش ناشدنی در بین ملت ما و ملتهای مستعضف است که از شعار هیهات منا الذله سیدالشهدا(ع) نشات گرفته است.

وی افزود: بعد از برجام نه تنها مبارزه با آمریکا کاهش نیافته است بلکه آمریکا با عدم پایبندی به تعهدات خود در برجام نشان داد که مسیر ملت ایران در مبارزه با شیطان بزرگ مسیری درست و ناشی از شناخت ماهیت این دولت است.

امام جمعه بابلکنار با بیان این مطلب که یکی از راه های مبارزه با آمریکا قوی کردن کشور است، اظهار داشت: یکی از جدی ترین راههای مبارزه با استکبار آمریکا، اعتماد به نیروهای خوش فکر داخلی و توانمندی های موجود در کشور است تا با قدرتمند شدن کشور و پیشرفت در همه عرصه ها، امید استکبار را برای ضربه زدن به نظام اسلامی نا امید کنیم./202/1313/ب1

ارسال نظرات