۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸
کد خبر: ۴۶۰۶۲۶
جلیلی:

تخریب خودباوری هدف اصلی دشمن است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که تخریب خودباوری از اهداف اصلی دشمنان است، گفت: باید با تکیه بر توانمندی های داخلی از وابستگی به کشورهای خارجی کاسته شود زیرا در این صورت موفقیت و اقتدار کشور با تحولات خارجی دستخوش تغییرات چشمگیری نخواهد شد.
سعید جلیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز داشت: امام خمینی (ره) هنرمندانه سیاست و دین را به هم ارتباط داد و این دو واژه را که سالها در مهجوریت قرار گرفته بودند به خوبی با یکدیگر عجین ساخت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: واژه جمهوری اسلامی که پس از انقلاب پدیدار شد اثرات مثبت و سازنده ای بر مردم و حتی جهان گذاشت.

عضو شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) مردم را به درجه ای از خودباوری و اعتقاد عمیق دینی رساند که زمینه پیشرفتهای وسیع را برای کشور به وجود آورد و این تفکر امام راحل(ره) ماندگار شد.

وی یادآور شد: دشمنان به دنبال از بین بردن باور عمیق دینی مردم در کشور هستند زیرا شجاعت و ایثارگری از خصیصه های ملتی است که بر پایه دین باوری شکل گرفته است، دشمنان در پی ترساندن ملتی هستند که پس از انقلاب اسلامی از هیچ مستکبری واهمه نداشته است.

نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی تأکید کرد: متأسفانه گاه دشمنان در راه ارعاب و ایجاد تردید در کشور گامهایی برداشته و اقداماتی صورت داده اند اما باید در مقابل تهدیدات دشمنان روحیه خودباوری را حفظ کرد و اجازه نداد در مقابل فشارها و حربه های دشمنان، امید ملت رنگ ببازد.

جلیلی تأکید کرد: تکیه بر قدرتهای خارجی و امید داشتن به بیگانگان تخیلی باطل است و تنها باید چشم امید را به توانمندی های داخلی و قدرت ملی دوخت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان بیان داشت: نباید اجازه داد اندیشه مردم از خوباوری به سمت تکیه بر قدرتهای خارجی سوق پیدا کند زیرا این تخریب خودباوری از اهداف اصلی دشمنان است، باید با تکیه بر توانمندی های داخلی از وابستگی به کشورهای خارجی کاسته شود زیرا در این صورت موفقیت و اقتدار کشور با تحولات خارجی دستخوش تغییرات چشمگیری نخواهد شد./857/پ202/ج1

ارسال نظرات