۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۴۶۱۳۱۸

کتاب باید برم کربلا در بازار نشر

کتاب باید برم کربلا، 110 شوقنامه برای زیارت امام حسین علیه السلام از سوی انتشارات دلیل ما چاپ و روانه بازار شد.
کتاب باید برم کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب باید برم کربلا، 110 شوقنامه برای زیارت امام حسین علیه السلام نوشته محمدباقر انصاری از سوی انتشارات دلیل ما در سال 1395 چاپ و روانه بازار شد.

 

در بخشی از مقدمه این کاب می خوانیم: «جای درنگ نیست! باید هر چه زودتر حرکت کنم. از این همه تشویق برای زیارت امام حسین علیه السلام در کلام خدا و پیامبر صلی الله علیه و آله و امامان معصوم علیهم السلام پیداست که در خانه سیدالشهدا علیه السلام خبرهایی است.

 

بی جهت نیست همه عالم خلقت برای زیارتش به راه افتاده اند، و ازدحام تا آنجاست که پیامبران و ملائکه برای سفر کربلا به نوبت ایستاده اند.

 

من از همه دیرتر رسیده ام اما به موقع آمده ام، در روزگاری که راه زیارت هموار و آغوش حسینی بر زائرانش باز است. پس حتما باید تا کربلا بروم؛ در همین سال، همین ماه، اگر شد همین هفته، بلکه همین روز باید حرکت کنم.

 

این کتاب شامل مطالب همچون «کجا میروم؟!»، «حتما برو!»، «مصیبتکده»، «خاطرخواهی زوّار»، «پاداش دنیا و عقبا»، «تشکر معصومین علیهم السلام»، «قیامت حسین علیه السلام»، «شوق نامه»، « این کتاب»، «امیدوارم» و «110 شوقنامه برای زیارت امام حسین علیه السلام» است.

 

آنچه در این کتاب آمده و در اختیار مشتاقان کربلا قرار گرفته 110 تشویق نامه از سوی چهارده معصوم علیهم السلام برای زیارت شهید اشک است، که شیرینی محبت را در دل زوّارالحسین علیه السلام زنده می کند.

 

وقتی این آغوش گرم محبت را از دو پدر امت یعنی محمد و علی علیهم السلام و مادر مهربان امت فاطمه زهرا سلام الله علیها می بینیم، جا دارد بگوییم: خدایا خشنودی تو و جدش پیامبر صلی الله علیه و اله و رضای قلب پدرش علی علیه السلام و مادرش فاطمه سلام الله علیها و برادرش حسن علیه السلام و 9 امام از فرزندانش، برای من از هر چیزی بالاتر است. اگر آنان برای من دست به دعا بلند کنند، این آخرین آرزویی است که عمری در انتظارش بوده ام.

 

کتاب باید برم کربلا، 110 شوقنامه برای زیارت امام حسین علیه السلام نوشته محمدباقر انصاری از سوی انتشارات دلیل ما در سال 1395 با شمارگان 5000 نسخه و قیمت 2500 تومان چاپ و روانه بازار شد./907/ن602/ق

ارسال نظرات