۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۴۶۱۸۸۳

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی از کلیسای جامع آلمودتای اسپانیا بازدید کرد

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران از کلیسای جامع آلمودتا در شهر مادرید اسپانیا بازدید و با مسؤولان گفت‎وگو کرد.
شهرستانی در کلیسای مادرید

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران پس از بازدید و دیدار با مسؤولان مختلف در کشورهای انگلیس و فرانسه وارد مادرید پایتخت اسپانیا شد.

وی در بدو ورود به این کشور مورد استقبال رسمی سید علاء هاشمی، سفیر عراق در اسپانیا و علیرضا اسماعیلی، رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا قرار گرفت و طی مراسمی که در نمایندگی موسسه فرهنگی آل‎البیت و با حضور محمد حسن فدایی فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا برگزار شد،  با مسلمانان و مهاجران افغانی، ایران، عراقی، لبنانی، الجزائری، مغربی و سایر کشورها دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی از کلیسای جامع آلمودتای بازدید و با خسوس خونکر اسقف کلیسا و مانوئل باریوس مسؤول روابط عمومی و بین الملل این کلیسا دیدار کرد.

خسوس خونکر در این دیدار خواستار افزایش ارتباط و تعامل میان ادیان مختلف در زمینه گسترش صلح جهانی شد و تصریح کرد: این گونه دیدار‎ها موجب گسترش فرهنگ صلح جهانی و محبت بین انسان‎ها می‎شود.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی از استقبال و مهمان نوازی کلیسای جامع آلمودتای تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: از اعضای این کلیسا برای سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت می‎‌کنیم تا از نزدیک با کسانی که برای فرهنگ صلح، مصلحت عمومی و نشر معارف اخلاقی تلاش و فعالیت می‎کنند آشنا شوند./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات