۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۴۶۲۵۶۳
سخنران مسجد مقدس جمکران مطرح کرد؛

انتقاد از ضعف رسانه ملی در به تصویر کشیدن زندگی جانبازان

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی در مراسم اربعین حسینی با انتقاد از ضعف رسانه ملی در به تصویر کشیدن زندگی پر مشقت جانبازان گفت: باید در تشییع پیکر شهدای غریب و ارزشمند اتباع مدافع حرم سنگ تمام بگذاریم.
حجت الاسلام حسینی قمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی عصر امروز در مراسم اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران به ایراد سخن پرداخت.

سخنران مسجد مقدس جمکران گفت: شهدای اتباع مدافع حرم بسیار ارزشمند و قابل احترام هستند و باید در تشییع پیکر آن ها سنگ تمام بگذاریم.

سخنران مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: باید برای این شهدا و این خون های مقدس جوابی آماده کنیم و پاسخ دهیم که در برابر این خونها چه کاری برای اسلام کرده ایم.

وی بیان داشت: یکی از جانبازان دفاع مقدس در حرم حضرت معصومه(س) به بنده می گفت که من از وقتی که جانباز شده ام، یک شب هم آرام نخوابیده ام ولی با این حال به مردم بگویید ما برای ارزش های دینی و حجاب به میدان رفته بودیم و هیچ منتی بر آن ها نداریم.

کارشناس دینی رسانه ملی با انتقاد از کم توجهی صدا و سیما در زمینه زندگی جانبازان و خانواده شهدا، گفت: رسانه ملی باید از جانبازان سرفراز دفاع مقدس مستندسازی کند و زندگی آن ها را به تصویر بکشد؛ ما امنیت امروز را مدیون این شهدا و جانبازان هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: جانبازان دفاع مقدس به ویژه جانبازان شیمیایی، قطع نخاعی و جانبازان اعصاب و روان زندگی بسیار سختی دارند؛ بیش از 250 هزار جانباز در کشور داریم که از تک تک آن ها می توان مستند تهیه کرد و رسانه ملی در این زمینه ضعیف عمل کرده است./840/ 202/ع

ارسال نظرات