۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۴۶۲۵۸۱

نماینده آیت الله سیستانی خواستار آسیب‌شناسی برنامه‎های تبلیغی اربعین شد

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در استان بصره با اشاره به گسترش کمی و کیفی برنامه تبلیغی اربعین امسال بر ضرورت شناخت نقاط قوت وضعف برنامه‎های تبلیغی تاکید کرد.
شيخ محمد فلک المالکي نماينده آيت الله سيستاني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد فلک نماینده حضرت آیت الله سیستانی در استان بصره طی سخنانی خواستار تبلیغ گسترده معارف اهل بیت (ع) در طول ایام اربعین شد و بیان داشت: حوزه علمیه، موسسات و مراکز دینی باید از فرصت پیش آمده در ایام اربعین نهایت استفاده را کنند و ایمان و عقاید زائران را تقویت سازند.

وی نهضت و قیام امام حسین (ع) را ادامه نهضت پیامبر اکرم (ص) دانست و افزود: زائران اربعین با شرکت در این مراسم عظیم رسالت پیامبر اکرم (ص) را احیا می‎کنند.

 نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: تبلیغ مبلغان در اربعین سال‎های گذشته فقط به مسیر نجف به کربلا اختصاص داشت اما اکنون با توصیه حضرت آیت الله سیستانی برای همه مسیر‎های منتهی به کربلا و همه استان‎ها مبلغ اعزام شده است.

حجت الاسلام شیخ فلک خواستار بیان توصیه و سفارش‎های مراجع تقلید برای مردم شد و ادامه داد: بیش از 120 مبلغ در شهر و اماکن مختلف استان بصره برای پاسخ گویی به سوالات زائران، رد شبهات و بیان مسائل دینی مستقر شده است.

 وی برنامه ریزی برای استفاده بهتر از این فرصت تبلیغی را بسیار ضروری دانست و بیان داشت: مسؤولان حوزه علمیه باید ضمن تشکیل جلسه‎ای پیرامون کیفیت جذب زائر، افزایش عشق به اهل بیت (ع) در میان مومنان و تقویت ایمان آنان برای مقابله با هجمه‎های فکری دشمنان فکر و راه کارهای پیدا کنند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی بر ضرورت شناخت نقاط قوت و ضعف برنامه‎های تبلیغی امسال تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه‎های مبلغان باید متناسب با مشکلات و نیازهای مردم باشد تا افراد بیشتری به اسلام اصیل جذب شوند./994/ب902/د

ارسال نظرات