۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۶۲۶۳۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فرهنگ و تفکر بسیجی سازنده است

نماینده ولی فقیه در لرستان منبع جوشان قدرت بسیج را در ولایت دانست و گفت: تبعیت از ولایت از ویژگیهای مهم بسیج است و فرهنگ و تفکر این نیروی انقلابی در جامعه سازنده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با فرماندهان، مسؤولان کارکنان و بسیجیان لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: مهم ترین شاخصه بسیج ولایتمداری است.

وی منبع جوشان قدرت بسیج را در ولایت خواند و افزود: کسی غیر از رهبر معظم انقلاب نمی تواند بر بسیج حکمرانی کند، بسیج از یک نفر و یک نقطه دستور می گیرد و آن رهبر معظم انقلاب و ولایت است.

بسیج پرورش یافته مکتب امام حسین است

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت آرامش، وحدت، همبستگی بین بسیجیان تأکید کرد و بیان داشت: بسیج باید انقلابی باشد و افزایش فعالیتهای فرهنگی در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی، اجرای فعال برنامه های صالحین و ولایتمداری را مورد توجه قرار دهند.

وی بسیج را پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت: ارزشهای عاشورا در بسیج تجلی پیدا کرده است، نترسیدن، شجاعت، مقاومت و ایستادگی از ارزشهای عاشورا است که در بسیج تجلی یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ایمان، عشق، عبادت، تبعیت از ولایت و عاشق شهادت بودن را از ویژگیهای بسیجیان دانست و افزود: هیچ چیزی نمی تواند جای بسیج را در کشور پر کند.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت دنبال کردن بیانات رهبری از سوی نیروهای بسیجی، اظهار داشت: تهمت و افترایی که نیروهای داخلی و دشمنان خارجی به بسیجیان می زنند، نباید بر اراده این نیروها تأثیر بگذارد.

امام جمعه خرم آباد از بسیج به عنوان نیرویی کارآمد، مردمی، مخلص و خدمتگذار یاد کرد و گفت: امروز همه ما وظیفه داریم برای حفظ استقلال، انقلاب و نظام به منویات، فرمایشات و مطالبات رهبری عمل کنیم.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: تحقق این مهم به پشتوانه بسیج صورت می گیرد و روحیه بسیجی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی برای توسعه اقتصادی کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی سازنده است، اظهار داشت: سراسر وجود بسیج برکت بوده و جانفشانی، ایثار و دفاع از انقلاب و نظام بسیج بر کسی پوشیده نیست.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ بسیجی یادآور شد: بسیج در زمینه های سازندگی، فرهنگی، دینی، اقتصای و سیاسی الگو است و این فرهنگ لازمه رشد و پیشرفت کشور است./9459/202/ب2

ارسال نظرات