۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۴۶۳۷۶۵
در پی حادثه تروریستی انفجار در حلّه؛

آیت الله حسینی زنجانی پیام تسلیت صادر کرد

آیت الله حسینی زنجانی در پی حادثه تروریستی انفجار حلّه، و شهادت عزاداران حسینی، پیام تسلیت خطاب به عزاداران و بازماندگان آنها صادر کرد.
آیت الله زنجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیدمحمد حسینی الموسوی زنجانی، ازعلمای بزرگ خراسان و استاد سطح خارج حوزه علمیه در پیامی خطاب به بازماندگان و عزاداران حادثه تروریستی حله، این مصیبت دردناک را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای ایشان صبرو اجر مسئلت کرد.

متن پیام از قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم انّا نشكو اليك فقد نبيّنا و غيبة امامنا

جنايت اسفناک شهادت زائرین حضرت سیدالشهداء (علیه الصلاة و السلام) در انفجار تروریستی حلّه ، موجی از غم و اندوه را به همراه داشت .

این نوع حرکات نشان از کمال دشمنی پایان ناپذیر جماعت تکفیری وهابی نسبت به اهل بیت رسالت (علیهم السلام) و شیعیان و محبین آن ذوات مقدسه است .

گروهی که قلوبشان همانند قطعات آهن ، مملو از شرک و عناد و بی رحمی است و أُولئِكَ یَلْعَنُهُمُ اللّهُ وَ یَلْعَنُهُمُ اللاّعِنُونَ .

از خداوند سبحان ، جلّت قدرته ، خاضعانه فرج و ظهور تنها امید روزگار ، حضرت حجة بن الحسن المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را خواستاریم تا شاهد انتقام آن یگانه منجی بشریت از خون های به نا حق ریخته شده مظلومین و اقامه عدالت جهانی باشیم . 

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده های داغدار این فاجعه ، علوّ درجات را برای آن عزیزان و نیز برای بازمانگان ایشان صبر و اجر کثیر مسألت می نمایم . بمنه و کرمه/933/203/ب3

 

مشهد الرضا (عليه آلاف التحية و الثناء)

محمد الحسيني الموسوي الزنجاني

٩٥/٩/٦

 

ارسال نظرات