۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۴۶۵۵۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دولت در مقابله با بدعهدی آمریکا تابع رهنمودهای رهبری باشد

حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که بدعهدی آمریکا درباره مفاد برجام پیش از این قابل تصور بوده است، گفت: دولت در مقابله با بدعهدی آمریکا تابع رهنمودهای رهبری باشد.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع بسیجیان نواحی مقاومت بسیج تبریز، اظهار داشت: تصویب تحریم های 10 ساله معروف به قانون داماتو از سوی آمریکایی ها با اتفاق آرای جمهوریخواهان و دموکرات ها حقایق مهمی را آشکار کرد.

وی با تأکید بر این‌که تصویب قانون تحریم های جدید در آمریکا بار دیگر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن ایالات متحده را ثابت کرد، گفت: انتظار داریم دولت در شرایط فعلی مقابله با بدعهدی آمریکا تابع رهنمودهای رهبری باشد.

حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که بدعهدی آمریکا درباره مفاد برجام پیش از این قابل تصور بوده است، ابراز کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد فضای دوقطبی و تفرقه در کشور است؛ در شرایط حساس کنونی کشور، هر کسی که ادعای ولایت‌مداری دارد، بهتر است در میدان عمل ادعایش را ثابت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان این‌که سعادت دنیا و آخرت در ولایت‌مداری خلاصه شده است، تصریح کرد: اگر خواهان بصیرت و سعادت هستیم باید تابع محض مطالبات ولایت فقیه باشیم، از سوی دیگر باید به این حقیقت ایمان داشت که وحدت، همدلی و تبعیت محض از ولایت فقیه از عوامل تداوم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که تداوم راه حق و حقیقت انقلاب تنها با پیروی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق می‌شود، افزود: تلاش اصلی دشمنان برای نابودی نظام اسلامی در جهت گسستن پیوند بین ملت و رهبری متمرکز شده است، غافل از این‌که پیوند میان امام و امت مستحکم‌تر از هر زمان دیگری است.

حجت الاسلام کاملی‌فر تصریح کرد: تلاش دشمنان با بصیرت و هوشیاری ملت هربار با شکست مواجه شده و خواهد شد، اما هیچ‌گاه نباید از کسب بصیرت و هوشیاری زیر سایه ولایت غافل بود. مسؤولان بدانند؛ ذات دشمن، دشمنی کردن است و تا رسیدن به هدف خود خصومت خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: غرب، برای جلوه دادن چهره خشن از اسلام و به ویژه تفکر شیعه با حمایت از گروهک‌های تروریستی، مسلمانان را به جان هم می اندازند، اما تا زمانی که تفکر جهادی و رهبری حکیمانه ولایت حاکم باشد؛ دشمنان در توطئه های خود ناکام خواهند ماند./202/935/ب1

ارسال نظرات