۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۴۶۵۶۴۹
مدیر حوزه علمیه استان همدان:

امنیت جامعه مرهون زحمات نیروی انتظامی است

مدیر حوزه علمیه همدان با بیان این که امنیت جامعه مرهون زحمات نیروی انتظامی است، گفت: امنیت بی نظیری که نیروی انتظامی در کشور ایجاد کرده، فضل الهی است.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان شب گذشته با حضور در مسجد حوزه آخوند همدان با آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه های علمیه استان همدان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار آیت الله موسوی اصفهانی گفت: از نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی استان حجت الاسلام جوشقانی و تمامی کسانی که در راستای افزایش بصیرت پرسنل نیروی انتظامی زحمت می کشند تشکر می کنم.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع)، تصریح کرد: از نشانه های مؤمن می توان به زیارت اربعین، بلند گفتن بسم الله الرحمن الرحیم در نماز ها، خواندن پنجاه و یک رکعت نماز در شبانه روز و انگشتر در دست راست انداختن اشاره کرد.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: توصیه من به شما عزیزان و زحمت کشان نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که ارتباط خود را با خداوند متعال و آیات و روایات قطع نکنید. 

وی افزود: مسأله بصیرت افزایی ریشه در اراده انسان و قدم برداشتن در راه خدا دارد، همانطور در آیات قرآن اشاره به مؤمنان شده که مؤمنان در راه خداوند متعال مقاتله می کنند ولی کفار فقط مقاتله می کنند که فقط فرق میان این دو گروه مسأله بصیرت آنها است.

آیت الله موسوی اصفهانی خاطرنشان کرد: شما باید در راه خدا قدم بردارید و همانطوری که در راه خداوند متعال امنیت این کشور را فراهم آوردید و جان بر کف مطیع امر ولایت فقیه بوده اید، باید همین طور در تمامی امور زندگی خود در راه رضای پروردگار قدم بگذارید.

وی افزود: چه بسا که در دوران طاغوتی شاه ملعون نیروی انتظامی ما از مراکز فساد و فحشا و افراد مستکبر و استعمار کنندگان خارجی دفاع و حامی حفظ امنیت آنها بوده اند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: قدر خدمت در این نظام مقدس که زیر سایه رهبر معظم انقلاب و سایه امام زمان(عج) است را بدانید، در هیچ زمانی بعد از پیامبر اسلام(ص) و امام علی(ع) حکومتی این گونه نبوده است.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در کشور، افزود: این امنیت بی نظیری که برادران ما در نیروی انتظامی در  کشور ایجاد کرده اند چیز کمی نیست و فضل الهی است./979/202/ب2

ارسال نظرات