۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۶۶۳۳۷

اقدام معنادار شبکه الجزیره در گنجاندن پرچم رژیم صهیونیستی در کنار پرچم کشورهای عربی

شبکه الجزیره در ادامه سیاست های خود در حمایت از رژیم صهیونیستی، این بار در گزارش خود پرچم رژیم صهیونیستی را در کنار پرچم کشورهای عربی قرار داد.
الجزیره


به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه الجزیره امروز (شنبه) در گزارشی در خصوص آمار فساد در کشورهای جهان، پرچم رژیم صهیونیستی را در کنار پرچم کشورهای عربی قرار داد.

در این گزارش پرچم این رژیم در کنار پرچم قطر، امارات، اردن و عربستان به عنوان کشورهای عربی که شبکه الجزیره مدعی است، کمترین فساد را دارند به نمایش گذاشته شد.

این اقدام شبکه الجزیره باعث انعکاس این موضوع در شبکه های اجتماعی شد به طوری که کاربران این شبکه ها را به واکنش وا داشت.

پایگاه خبری روزنامه الیوم السابع مصر امروز با انتقاد از این اقدام شبکه الجزیره نوشت: شبکه الجزیره در ادامه سیاست های مخرب و نابودگر خود در میان کشورهای عربی، رژیم صهیونیستی را یک کشور عربی لحاظ کرد.

'عمر الجندی 'دبیر دفتر اجرایی جوانان جبهه نجات ملی مصر پیشتر در مصاحبه با این روزنامه با اشاره به نقش مخرب شبکه قطری الجزیره، خط مشی این شبکه را در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی دانست.

کاربران شبکه های اجتماعی نیز پس از دیدن این تصویر، گفتند که این اقدام سیاست مخرب شبکه الجزیره را در میان کشورهای عربی نشان می هد.

به نوشته ایرنا، شبکه الجزیره قطر در اواخر سال 1996 با ادعای بی طرفی و تبلیغ نکردن برای کشورهای عربی فعالیت خود را آغاز کرد؛ ولی در حقیقت فعالیت هایش در راستای خدمت به گروه های تروریستی و رژیم صهیونیستی سازماندهی شد.

سایت 'پاتریوت' وابسته به رژیم صهیونیستی پیشتر یادداشتی از تلاش های شبکه قطری 'الجزیره' ارایه داد که بر مبنای آن این شبکه در ایجاد و تحریک جنبش های موسوم به بهار عربی و همینطور ایجاد اغتشاش برای از بین بردن نظام برخی کشورهای منطقه نقشی فعال را ایفا کرد.

این سایت همچنین اظهار داشت که هدف اصلی از راه اندازی این شبکه ایجاد ناامنی در کشورهای عربی مانند مصر، لیبی، عراق، لبنان، سوریه و دیگرهای کشورهای منطقه بوده است./982/ب102/د

ارسال نظرات