۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۶۷۱۲۶
مولوی عبدالحمید:

وحدت و تقوا راه مقابله با توطئه‌های دشمن است

امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان گفت: امروز استکبار به دنبال ایجاد تفرقه در امت اسلامی هستند و برای در امان ماندن از توطئه آنها ، باید به سراغ وحدت، تقوا و اعتصام به حبل الله رفت.
مولوی عبدالحمید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان امروز، 23 آذر در نشست مشترک علما و چهره‌های تقریبی شیعه و سنی که در زاهدان برگزار شد، گفت: خداوند قرآن را بر رسول الله نازل فرمود تا همه نیازهای بشری در آن پاسخ داده شود؛ به طوری که در این کتاب، همه پیش بینی‌ها شده است.

وی افزود: همه خطراتی که انسان را تهدید می‌کند، در این کتاب آسمانی آمده است و خداوند به ما هشدار داده است. یکی از این خطرات، توطئه یهود و نصاری است که اهل کتاب هستند، اما کتاب دین خود را تحریف کرده‌اند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان عنوان کرد: اهل کتاب، حیله گر و فریبکار هستند، دنیاپرست و مادیگرا هستند، عده کثیری از آنان اموال مردم را به باطل می‌خورند و حتی گرفتار شرک و خرافات هستند.

وی ادامه داد: الله تبارک و تعالی در قرآن کریم هشدار داده است که مراقب مکر و نیرنگ اهل کتاب باشید. وقتی ما قرآن داریم و از نعمت داشتن پیامبر(ص) برخورداریم، چگونه فریب اهل کتاب را می‌خوریم.

مولوی اسماعیل‌زهی اظهار کرد: امروز جهان یهودیت در تلاش است تا مسلمانان را از راه خودشان دور کنند. حرفهای فریبنده می‌زنند و متأسفانه عده‌ای را هم فریب داده‌اند، به طوری که در سرزمین اسلامی هستند، اما دلشان با غرب است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان بیان کرد: بالاترین حفاظ از توطئه‌های دشمن، تقوا و بعد از آن، وحدت است. تفرقه ما را ضعیف می‌کند و وحدت به ما اقتدار می‌بخشد. وحدت و انسجام است که ما را از مصیبت‌های امروز جهان اسلام نجات می‌دهد./202/831/ب1

ارسال نظرات