۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۶۷۶۴۱
نماینده ولی فقیه سپاه محمد رسول الله استان تهران:

طلاب و روحانیان از مهم‌‌ترین پشتیبانان انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران با بیان اینکه طلاب و روحانیان از مهمترین پشتیبانان انقلاب هستند، گفت: طلاب بسیجی در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور داشته و در همه مراحل از حاضران و نقش آفرینان نظام انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.
گواهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران، امروز در مراسم قشر سازمان بسیج طلاب و روحانیون که به همت بسیج طلاب تهران بزرگ و بسیج طلاب استان تهران در مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل سازمان بسیج طلاب و روحانیون به فرمان امام راحل محقق شد.

وی افزود: در استان تهران قریب 150 حوزه علمیه وجود دارد که با شهرستانهای استان تهران به 200 حوزه می‌رسد و با توجه به این تعداد از حوزه‌های علمیه حدود 16 هزار طلبه بسیجی در این مدارس مشغول به فراگیری علوم دینی هستند.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به جایگاه رفیع بسیج در حوزه‌های علمیه، بیان داشت: بسیجیان حوزه‌های علمیه در امور اجتماعی و فرهنگی جامعه بسیار نقش آفرین بوده و در عرصه‌های راهیان نور و برنامه‌های تبلیغی که در طول سال صورت می‌پذیرد حضوری پر رنگ دارند.

نماینده ولی فقیه سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران گفت: طلاب بسیجی در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور داشته و در همه مراحل از حاضران و نقش آفرینان نظام انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

وی طلاب و روحانیان را از مهم ترین پشتیبانان انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: طلاب و روحانیان سرباز پا به رکاب امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و هستند./202/813/ب1

ارسال نظرات