۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۴۶۷۷۱۳

عرضه کتاب «گزارش لحظه به لحظه از ولادت پیامبر» با تخفیف ویژه

کتاب «گزارش لحظه به لحظه از ولادت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم)» به مناسبت میلاد آن حضرت با تخفیف 40% از سوی انتشارات دلیل ما عرضه می شود.
کتاب «گزارش لحظه به لحظه از ولادت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات دلیل ما،  کتاب «گزارش لحظه به لحظه از ولادت پیامبر (صلی الله علیه و آله) به مناسبت میلاد آن حضرت با تخفیف 40% توسط انتشارات دلیل ما عرضه می شود.

اکنون که بیش از 1490 سال از میلاد خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله گذشته است وظیفه ماست که آن روز عظیم را احیایی تازه کنیم و داستان آن واقعه ای که هرگز مانندش تکرار نشد را بر همه مسلمین عرضه کنیم.

کتاب گزارش لحظه به لحظه از ماجرای ولادت پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم می‌کوشد تصویری کامل از ابتدا تا انتهای این ولادت عظیم را با جزییات نمایان کند تا بدانیم در ماه های بارداری آمنه چه گذشت, و در شب ولادت در آسمان ها و زمین چه اتفاقاتی افتاد و تا یک هفته پس از ولادت چه وقایعی به وقوع پیوست.

گوشه هایی از این ولادت را با هم می خوانیم:

  بشارت حضرت ادریس!

درماه دوم بارداری آمنه، حضرت ادریس نزد او ظاهر شد و فرمود: تو حامل پیامبری گرانقدر و عظیم الشان هستی.

  بشارت حضرت ابراهیم!

در ماه چهارم بارداری آمنه، حضرت ابراهیم نزد او ظاهر شد و فرمود: بشارت باد بر تو به پیامبری بلندمرتبه.

  بشارت حضرت موسی!

در ماه هشتم بارداری آمنه، حضرت موسی نزد او ظاهر شد و فرمود: پیامبری کریم گوارای تو باد.

  بشارت حضرت عیسی!

در ماه نهم بارداری آمنه، حضرت عیسی نزد او ظاهر شد و فرمود: بشارت باد بر تو به صاحب گفتار راستین و لسان فصیح.

بانوان بهشتی در ولادت پیامبر!

هنگام ولادت، آسیه همسر فرعون و مریم مادر عیسی همراه حورالعین های بهشتی به دستور خدا نزد آمنه آمدند تا خدمتگزار او باشند. آنگاه رسول خدا به این دنیا قدم نهاد و سربه سجده نهاد و با انگشت سبابه همانند کسی که به درگاه الهی استغاثه می کند به آسمان اشاره کرد. سپس لب گشود و فرمود: الله اکبر کبیرا، و الحمد لله کثیرا، و سبحان الله بکره و اصیلا.

شب میلاد و اتفاقات آسمانی و زمینی!

در شب ولادت پیامبر اتفاقات مختلفی در گوشه و کنار دنیا افتاد تا همه بفهمند خبری عظیم در راه است. از جمله آنکه ستاره ای قرمز طلوع کرده بود که نشانه ولادت یا قیام یک رسول از جانب الهی بود. همچنین ناله زدن بت ها و درهم ریختن و شکستن آنها در کنار بارش شهاب در آسمان میان ستارگان نیز علامات دیگری بود که به چشم همه دیده می شد. از سوی دیگر شکستن چهارده طاق ایوان کسری و جوشیدن آب در بیابان های ایران و خشک شدن دریاچه ساوه و خاموش شدن آتش هزار ساله زرتشتیان همه را به هراس انداخته بود.

  کتاب گزارش لحظه به لحظه از ماجرای ولادت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم با ترسیم دقیقی از ولادت حضرت توانسته تا کنون مخاطبان زیادی را متوجه اهمیت اعتقادی تاریخی این ماجرا بنماید.

اکنون چاپ دوازدهم این کتاب روانه بازار نشر  شده است. این اثر تا کنون بیش از صد و بیست هزار نسخه چاپ شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

کتاب گزارش لحظه به لحظه از ماجرای ولادت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم نوشته محمد رضا انصاری با قیمت 2700 تومان از سوی انتشارات دلیل ما در بازار نشر موجود است.

علاقه مندان برای خرید آنلاین به سایت   www.dalilema.irیا به شماره تلفن  02537744988 -  02537733413 تماس حصل کنند./998/د102/ق

 

ارسال نظرات