۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۴۶۷۷۶۱
امام جمعه اهل سنت گناوه تأکید کرد؛

ضرورت تقویت نقاط اشتراک وحدت اسلامی

امام جمعه اهل سنت گناوه گفت: اگر ما بیشتر در کنار هم باشیم به حقوق یک دیگر احترام بگذاریم و به نقطه اشتراکات توجه و آن ها را تقویت کنیم، بیشتر می توانیم وحدت ایجاد کنیم.
شیح محمد فاروقی امام جمعه اهل سنت گناوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر شیح محمد فاروقی امام جمعه اهل سنت گناوه عصر امروز در  جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در دانشگاه آزاد گناوه گفت: امروز تمام جهان اسلام از این میلاد پیامبر خوبی ها خوشحال هستند و محبت و عشق و علاقه به پیامبر باید از همه امور در جایگاه بالاتری باشد.

وی در مورد چگونگی ایجاد وحدت ملت ها گفت: برای شناخت هر چیزی باید درباره نقطه مقابلش تفکر کرد و اگر ما بخواهیم وحدت را بیشتر مورد بازبینی قرار بدهیم باید ببینیم چه چیزی وحدت شکن است و چه کسانی وحدت بین افراد یک کشور را ضعیف می کند.

امام جمعه اهل سنت گناوه خاطرنشان کرد: توجه به انتظارات  اهل سنت در روند وحدت جامعه اسلامی کمک می کند و فتنه ها را خنثی می کند؛ اگر ما بیشتر در کنار هم باشیم به حقوق یک دیگر احترام بگذاریم و به نقطه اشتراکات توجه و آن ها را تقویت کنیم، بیشتر می توانیم وحدت ایجاد کنیم.

شیخ فاروقی تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی مهم در میان دولت و مردم باشد و فقط حرف از وحدت نباشد بلکه همه مردم از وحدت دفاع کنیم، شیعه از سنی و سنی از شیعه دفاع کند./203/846/ب1

ارسال نظرات