۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۴۶۷۷۸۷
آیت الله عالمی:

مهره های دشمن در امت اسلام نبودند وحدت عملی محقق می شد

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان گفت: دلیل عدم تحقق وحدت عملی وجود تصمیم گیرانی است که خود را برای ادامه حکومت و حضور در قدرت متکی به دشمنی می دانند که خواهان تفرقه هستند،اگر این مهره ها نبودند یا الان نباشند قطعا توده های مسلمان می توانند با یکدیگر وحدت داشته باشند و عزت اسلامی خود را حفظ کنند.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به عدم تحقق وحدت عملی با وجود تأکید صاحب نظران و علمای اسلامی گفت: در این که اندیشمندان و علما خیرخواه امت اسلام هستند هیچ جای تردیدی نیست.

وی افزود: کسانی که بدون وابستگی، و چشمداشت و مطامع دنیا حقیقتا می خواهد به وظیفه عالمانه خود عمل کنند منادی وحدت هستند، این افراد امت اسلامی را به وحدت دعوت می کنند؛ اگر وحدت به وجود آید کشورهای اسلامی و مسلمانان آسیب ناپذیر می شوند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امت اسلام در صورت وحدت با تمام توان می توانند در برابر دشمن ایستادگی کنند، اظهار داشت: با این اتحاد می توان توطئه های دشمن را به موقع تشخیص داد.

وی ادامه داد: با وجود وحدت امت اسلامی می تواند در برابر توطئه های بدخواهان و دشمنان با قدرت و توان مضاعف ایستادگی کند از این رو وحدت اکسیر اصلی برای عزت مسلمانان است که اگر اتفاق بیفتد مسلمانان در هیچ جا از دشمن آسیب نمی بینند.

آیت الله عالمی با بیان این که دشمن برای اثرگذاری در جهان اسلام کار خود را از تفرقه آغاز می کند، ابراز داشت: درباره سیاست های روباه پیر معروف است که سیاست اختلاف بینداز و حکومت کن را دنبال می کنند.

وی عنوان کرد: دشمن از طریق ایجاد اختلاف مسلمانان را به جان یکدیگر می اندازد و به جای این که مسلمانان با هم رفیق باشند آن ها مسلمانان را رقیب قرار می دهند و جنگ های محلی، طائفه ای و مذهبی در نقاط گوناگون جهان اسلام راه اندازی می کنند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: دلیل عدم تحقق وحدت عملی وجود تصمیم گیرانی است که خود را برای ادامه حکومت و حضور در قدرت متکی به دشمنی می دانند که خواهان تفرقه هستند، یعنی این تصمیم گیران عوامل و مهره های کسانی شدند که می خواهند بین مسلمانان تفرقه بیندازند.

وی اضافه کرد:اگر این مهره ها نبودند یا الان نباشند قطعا توده های مسلمان می توانند با یکدیگر وحدت داشته باشند و عزت اسلامی خود را حفظ کنند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات