۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۶۸۲۶۲
کارشناس مسائل دینی:

شناخت دشمن از وظایف مهم مردم است

حجت الاسلام عسگری گفت: شناخت نسبت به دشمن از وظایف مهم مردم بوده و باید در زندگی خود، دشمن را بشناسند تا با اندک کار دشمن همچون ایجاد شبهه، فریب نخورند.
عسگری دشمن

حجت الاسلام اصغر عسگری کارشناس مسائل دینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مردم صحبت های رهبر انقلاب را که در مورد سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی بوده مورد مطالعه قرار دهند.

وی افزود: سنی وهابی همان سنی آمریکایی بوده که آمریکایی ها در یک برنامه ریزی، تواستند بر ضد اسلام ناب محمدی، افرادی را از وهابیت قرار دهند تا بر ضد اسلام تبلیغ کنند.

حجت الاسلام عسگری با اشاره به این که مردم در جامعه بصیرت خود را بالا ببرند، اظهار داشت: هدف حمایت آمریکا از عربستان و قطر این است که با ذهنیت خود، اختلاف در کشورها انداخته و به وسیله آن، بتوانند منفعت کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: شیعه انگلیسی یکی دیگر از گفته های رهبر انقلاب در فرمایشات خود بوده که به مردم بفهماند که شیعه انگلیسی می خواهد با ذهنیت خود، مردم ایران را از اسلام دور کند و با وجود اختلاف بین شیعه و سنی، حکومت کند.

استاد حوزه و دانشگاه با توجه به این که ایجاد وحدت در بین شیعه و سنی از اهداف انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: شناخت نسب به دشمن از وظایف مهم مردم بوده و باید در زندگی خود، دشمن خود را بشناسند تا با اندک کار دشمن همچون ایجاد شبهه، فریب نخورد.

وی ادامه داد: روحانیان باید با خوب درس خواندن بتوانند مردم را با اسلام ناب محمدی آشنا کنند تا مردم در زندگی خود در برابر برنامه های دشمن در رسانه و فضاهای مجازی، در امان باشند.

وی در پایان گفت: اسلام واقعی را باید بشناسیم و در زندگی به اسلام آمریکایی جواب نه بدهیم تا برنامه های دشمن در کشور اجرا نشود./302/9707/ب1

ارسال نظرات