۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۴۶۹۲۴۳

اقامه باشکوه نماز جمعه در مسجد الاقصی در میان تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی

هزاران فلسطینی امروز نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمامتر در محوطه ها و صحن های مسجد مبارک الاقصی به جا آوردند.
مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، نماز جمعه در مسجد الاقصی در میان تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی باشکوه برگزار شد. این اقدام در حالی صورت می گیرد که ارتش رژیم صهیونیستی به تدابیر امنیتی خود در بیت المقدس شدت بخشیده بود و شهروندان فلسطینی و خودروهای آنان را بازرسی می کردند.  

خطیب مسجد مبارک الاقصی در جریان ایراد خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به رنج و محنت های فلسطینیان ساکن قدس، تاکید کرد که فلسطینیان ساکن این شهر در شرایط رقت باری به سر می برند.

شیخ یوسف ابواسنینه افزود که ارتش رژیم صهیونیستی به ویرانگری های خود در شرق بیت المقدس ادامه می دهد و از فلسطینیان مالیات های سنگین اخذ می کند.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی ضمن اشاره به اوضاع رقت بار فلسطینیان در سایه تداوم اشغالگری، خواستار آزادی تمامی اسرای فلسطینی از زندان های اسرائیلی شد.

وی با اشاره به شرایط رقت بار و دشوار اسیران انس شدید و احمد ابوفاره، افزود که این دو اسیر از سه ماه پیش دست به اعتصاب غذا زده اند.

این چهره روحانی فلسطین تصریح کرد که اشغالگران صهیونیست حرمت مسجد مبارک الاقصی را لوث می کنند و اراضی فلسطینیان را مصادره می کنند و بر روی آنها شهرک های یهودی احداث می کنند./982/ب102/د

ارسال نظرات