۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۴۷۰۰۰۳
سعید قاسمی:

فتنه گران همچنان در قدرت حضور دارند

فرمانده سال های دفاع مقدس تصریح کرد: امروز نه تنها محصورین که سخنگوهای این جریان با عنوان دکتر و سردار و حجت الاسلام حتی در مجلس ما حضور دارند . در حدی که یکی از آن ها خواهان آزادی سران فتنه از حصر است.
سعید قاسمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سعید قاسمی شامگاه دوشنبه در دومین جلسه از سلسله نشست های بصیرتی «پایان فتنه پایان فریب» که به مناسبت هفتمین سالگرد حماسه نه دی در محل فرهنگسرای انقلاب برگزار شد، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر لزوم بازخوانی حوادث سال 88، اظهار کرد: با وجود این که قریب به 7 سال از آن واقعه گذشته است، چرا رهبری که روح سخنان شان همواره بر محور وحدت بوده است، تاکید بسیار زیادی بر این ماجرا دارند؟ دلیلش این است که متاسفانه فتنه گران هنوز در جامعه و در قدرت حضور فعال دارند.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: امروز نه تنها محصورین که سخنگوهای این جریان با عنوان دکتر و سردار و حجت الاسلام حتی در مجلس ما حضور دارند و مشغول سخنرانی هستند. در حدی که یکی از آن ها خواهان آزادی سران فتنه از حصر است و می گوید حتی جمهوری اسلامی باید برود از خانواده های منافقین عذرخواهی کند. سخنان گوهربار علی مطهری هم جدیدا به گوش رسیده که گفته امام(ره) نمی خواست چنین برخوردی با منتظری کند؛ ما باعث آن برخورد شدیم.

قاسمی در ادامه گفت: سؤالی که امروز مطرح است این است که آیا ما واقعا قلب فتنه را درآوردیم و چشمش را کور کردیم؟ آیا مرکز فرماندهی فتنه بعد از 9 دی کارش تمام شد؟ نه تنها تمام نشد، بلکه در برخی موقعیت ها تقویت هم شده است. همه آن ها هم خودی اند اما طالب تغییر نظام اند.

وی با اشاره به تهدیدآمیز بودن سیاست های دولت برای آرمان های امام و انقلاب، تصریح کرد: برخی علاوه بر بتن کردن اراک طالب بتن کردن تفکر امام و انقلاب و رهبر معظم انقلاب نیز هستند. می گویند همه مذاکره با هماهنگی رهبری بوده است. این چالش و رویارویی هر روز سهمگین تر و سخت تر خواهد شد و یا به نابودی ما می انجامد، یا به نابودی جبهه باطل.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: دو سال قبل از جنگ تحمیلی ما شدیدترین و سخت ترین بحرانها را پیش رو داشتیم اما یک کلمه از آن تاریخ در کتبی که فرزندان ما در طی 16 سال درس می خوانند وجود ندارد. اگر به عنوان نمونه فتنه آن سال ها را در ماجرای آذربایجان برای بچه های مان تعریف می کردیم و به آنها می گفتیم که فرمانده آن جریان آیت الله شریعتمداری بود، دیگر کسی امروز گول اسم آیت الله و دکتر و مهندس را نمی خورد.

قاسمی بار دیگر اعتراض خود نسبت به عبور کتب درسی از افتخارات میهنی و انقلابی را تکرار کرد و گفت: مدتی است که درس حسین فهمیده را از کتب درسی حذف کرده اند و وزیر هم توجیهاتی برای آن آورد. همان شب رادیو هاآرتص اسراییل گفت که اصلا مشکل ما با ایرانیان موشکی و هسته ای نیست. مشکل ما وجود دروسی است که تروریست پرور است مثل درس شهید فهمیده. با این اعلام، رادیو اسراییل صراحتا از وزیر مستعفی آموزش و پرورش حمایت کرده بود./820/پ202/ج

ارسال نظرات