۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۷۰۴۳۵
در شهرری برگزار می‌شود؛

همایش قشر سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان تهران و بزرگداشت 9 دی

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان تهران گفت: همایش قشر سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان تهران و بزرگداشت یوم‌الله نهم دیماه با حضور طلاب بسیجی در شهرری برگزار می‌شود.
عکس

حجت‌الاسلام ولی‌الله ولی‌پور مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: همایش قشر سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان تهران و بزرگداشت یوم‌الله نهم دیماه در شهرری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم به همت بسیج طلاب و روحانیون استان تهران و نمایندگی ولی فقیه سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران در تاریخ 9 دی از ساعت 8 صبح با حضور 400 طلبه بسیجی خواهر و برادر استان تهران در حسینیه سپاه سیدالشهدا(ع) شهرری برگزار می شود.

حجت‌الاسلام  ولی‌پور ابراز کرد: مراسم گرامیداشت روز قشر هر ساله در روز دوم آذر برگزار می‌شود اما در سال جاری به سبب تقارن با ایام پیاده روی اربعین برگزاری این مراسم به تاخیر افتاد و تصمیم بر آن شد که این مراسم در نهم دیماه که به عنوان روز بصیرت نام نهاده شده برگزار شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم در یوم‌الله 9 دی تجدید میثاق طلاب و روحانیان بسیجی با آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بوده است.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان تهران گفت: در این مراسم سردار سنایی‌راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

گفتنی است تاسیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون دوم آذر سال 67 از سوی امام راحل صادر شد./302/813/ب1

ارسال نظرات