۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۰۴۸۹
استاد حوزه علمیه بابل:

حماسه 9 دی برای نسل جوان تبیین شود

استاد حوزه علمیه بابل بر لزوم تفکر و تبیین حماسه 9 دی به ویژه برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: راه مقابله با فتنه گری ها بصیرت آحاد جامعه و لزوم تبعیت کامل از ولایت فقیه است.
حجت الاسلام محسن شیخی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محسن شیخی عزیزی، استاد حوزه علمیه امشب در مراسم بزرگداشت 9 دی در مسجد جامع زرگرشهر بابل با اشاره به اهمیت این روز بزرگ، گفت: 9 دی روزی با یاد ماندنی و تاریخی در تاریخ نظام اسلامی اسلامی است که با امداد غیبی الهی بساط چند ماهه فتنه گران را جمع کرد.

وی افزود: حضور خودجوش مردم با بصیرت نظام اسلامی در دفاع همه جانبه از انقلاب و ولایت، یادآور آیه شریفه قرآن در خصوص یوم الله است.

عضو هیأت امنای مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) فتنه 88 را فتنه ای پیچیده برای سرنگونی نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از عناصر داخلی و پیاده نظام خود در داخل کشور و صف آرایی در حوزه بین الملل، هجمه ای بسیار بزرگ را بر نظام اسلامی وارد کردند، اما با هدایت های پیامبر گونه مقام معظم رهبری، کم کم غبار فتنه فرو نشانده شد.

وی ادامه داد: 9 دی تجلی بصیرت مردم ایران اسلامی و اوج پیوند آنها با ولایت است و تا این عنصر مهم در میان ملت ایران وجود دارد، دشمنان به رغم برخورداری از همه امکانات برای فشار علیه ملت ما، هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حجت الاسلام شیخی انتخابات 88 را یک انتخابات با شکوه و جلوه مردمسالاری دینی عنوان و خاطرنشان کرد: حضور بی نظیر ملت ایران در انتخابات سال 88 با فتنه گری سران فتنه و تهمت بزرگ تقلب به نظام اسلامی، به تلخی چند ماهه و خسارات بزرگ به کشور تبدیل شد.

وی با بیان گوشه ای از هتاکی های متعدد فتنه گران به ارزشهای اسلامی و انقلاب پرداخت و تاکید کرد: کاسه صبر ملت ایران پس از اهانت فتنه گران به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع) و روز عاشورا لبریز شد و با حضور با بصیرت بی نظیر مردم، بساط این عوامل خودفروخته دشمنان جمع گردید.

امام جمعه لاله آباد بر لزوم تفکر و تبیین حماسه 9 دی تاکید کرد و گفت: راه مقابله با فتنه گری ها بصیرت آحاد جامعه و لزوم تبعیت کامل از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: بنا بر اذعان مقامات غربی، آنچه که کشتی انقلاب را در تلاطم فتنه 88 و پس از آن به ساحل آرامش می رساند، هدایت های بی نظیر و توام با صلابت مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام شیخی به درس های بزرگ حماسه 9 دی پرداخت و افزود: حضور پرشور و حداکثری ملت فهیم و بصیر ایران در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی در دفاع از نظام اسلامی و ارزشهای دینی از درس های بزرگ 9 دی بود.

وی بر لزوم هوشیاری همه افراد جامعه به ویژه نخبگان برای رصد فعالیتهای خزنده و نفوذی دشمنان در کشور تاکید کرد و افزود: جریانات فتنه گر همچنان در کشور وجود دارند و به عنوان پیاده نظام دشمن، مترصد فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند./1313/202/ب3

ارسال نظرات