۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۴۷۰۶۰۹
قائم مقام سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا:

مردم در 9 دی نشان دادند از حرمت‌شکنان عاشورا نخواهند گذشت

حسینی گفت: هدف بیگانگان از راه اندازی فتنه نابود کردن نظام اسلامی ما بود که با بصیرت‌بخشی و روشن‌گری‌های رهبری و به دنبال آن خلق حماسه نهم دی از سوی ملتی که همیشه پشتیبان ولایت بوده و هستند، این هدف شوم ناکام ماند.
9 دی

سیده محدثه حسینی قائم مقام سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با لزوم گرامیداشت 9 دی ابراز داشت: نهم دی ماه نشانه‌ای از اعتراض میلیون‌ها ایرانی انقلابی نسبت به فتنه ۸۸ و سردمداران آن است؛ از این رو هر ساله باید این حماسه عظیم تکرار شود تا دشمنان ایران اسلامی و ایادی استکبار بدانند که ملت ایران هرگز این توطئه را فراموش نخواهد کرد و اجازه نفوذ آنها به کشور را نخواهد داد.

وی در رابطه با تأثیر این روز در سرنوشت نظام اسلامی و کشور اظهار داشت: نهم دی ماه به زعم رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بود بر دهان فتنه گران؛ این حماسه نظام و انقلاب را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه و تأثیر فتنه را با وجود نقشه‌های آنان، خنثی کرد.

حسینی در تحلیل نقش این حماسه بی‌نظیر در حفظ امنیت کشور گفت: در حقیقت با توجه به صحبت‌های رسانه‌های غربی در آن زمان، کسی فکر نمی‌کرد، آتش فتنه‌ای که در ایران به راه انداخته بودند به این زودی خاموش شود؛ البته بعد از این اتفاق کشور خیلی امن هم نبود، زیرا سران فتنه دوباره در تاریخ 25 بهمن 89 درصدد شورش برآمدند؛ اما این حماسه در تاریخ ماندگار شد.

وی در رابطه با نقش بیگانگان در فتنه 88 و اهداف آنها ابراز داشت: هدف بیگانگان از راه اندازی این فتنه نابود کردن نظام اسلامی ما بود که با بصیرت‌بخشی و روشن‌گری‌های مقام معظم رهبری و به دنبال آن خلق حماسه نهم دی توسط ملتی که همیشه پشتیبان ولایت بوده و هستند، این هدف شوم ناکام ماند.

قائم مقام سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا در تحلیل نقش فتنه 88 در تشدید تحریم‌ها علیه ایران با تصویب قطعنامه 1929 گفت: گروهی از ضد انقلاب‌ها که به تازگی هم نامه‌ای به آقای ترامپ با مضمون ایجاد تحریم‌ها علیه ایران فرستادند، زمانی که این فتنه ناکام ماند، درصدد برآمدند تا از طریق تحریم‌ها ایران را تضعیف کنند و همین امر موجب تصویب قطعنامه 1929 علیه ایران شد.

وی در رابطه با اینکه برخی به دنبال القای این نکته هستند 9 دی روز بیدارشدن ملت بود، در حالی که مردم از قبل بیدار بودند و در این روز با حضور خود تلنگر و بیدارباشی به مسؤولان و خواص زدند، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند روز نهم دی ماه نشان‌دهنده اعتماد مردم به این نظام بود، برخی می‌گويند کاری کنيد تا مردم اعتمادشان برگردد؛ مردم با این پويش اعتماد خود را ثابت کردند و به مسؤولین گوشزد کردند که هیچ‌گاه از حرمت‌شکنان عاشورا و فتنه گراننخواهند گذشت./302/966/ب1

ارسال نظرات