۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۷۰۶۹۹
نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران:

هدف دشمنان در فتنه 88 ایجاد شکاف جمعیتی و براندازی نظام بود

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه در فتنه 88 دشمنان درصدد ایجاد شکاف جمعیتی علیه نظام و براندازی انقلاب اسلامی بودند، گفت: در سال 88 جریان فتنه به شدت مورد حمایت جهان غرب و اسرائیل قرار گرفت.
حجت الاسلام مختار نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مختار نظری، نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، امروز در گردهمایی طلاب و روحانیان که در سالن آمفی تئاتر سپاه سیدالشهدا(ع) شهرری برگزار شد، گفت: در طول تاریخ متاسفانه برخی از خواص نظامهای الهی رفتار متفاوت و متغایری با جانشینان پیامبران و امامان داشته و این رفتار مهم‌ترین عامل اختناق و انشقاق در درون نظام الهی به شمار می‌رفت.

وی افزود: خواص در عصر پیامبر(ص) تا زمانی که ایشان در قید حیات بودند از فرامین ایشان اطاعت کرده و در جنگها شرکت می‌کردند اما با رحلت رسول خدا در مقابل جانشین ایشان ایستاده و به مخالفت با کلام پیامبر(ص) پرداختند در حالی که از نظر اسلام جانشین رسول خدا همانند خود ایشان به شمار می‌رود.

حجت الاسلام نظری با اشاره به اینکه پس از رحلت رسول خدا مخالفان اتاق فکر تشکیل دادند تابتوانند در محوریت نظام آن گونه که خود می‌خواهند تغییر ایجاد کنند، بیان داشت: این تغییر سبب شد سیره و سنت نبوی در حاشیه قرار گیرد و این مهم تنها به دوران صدر اسلام اختصاص نداشت بلکه قبل از اسلام نیز جانشینان پیامبران با این دشمنی‌ها روبرو بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه در عصر حاضر نیز ما شاهد چنین جریانی‌ها هستیم، گفت: برخی افراد پس از پیروزی انقلاب اسلامی ولایت پذیری خودشان را از امام راحل ابراز کرده و همگام و همراه با ایشان بودند اما پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب ما شاهد رفتارهای متفاوت و متضاد آنان با جانشین امام راحل بودیم در حالی که امام راحل فرمودند: کسی که در این منصب قرار می‌گیرد حکم آن نافذ و تبعیت از او بر همگان حتی مراجع عظام واجب است و این دمل چرکین در انتخابات 88 سر باز کرده و رخ نشان داد.

حجت الاسلام نظری با بیان اینکه در سال 88 جریان مخالف به شدت مورد حمایت غرب و اسرائیل قرار گرفته بود، تصریح کرد: در آن ایام رسانه‌های فارسی زبان خارجی همه هم و غم خود را در راستای رسانه‌ای کردن انتخابات ایران و حواشی آن متمرکز کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران اضافه کرد: این حادثه خسارت جانی و مالی فراوانی برای مردم به همراه داشت زیرا هدف دشمنان این بود تا از با ایجاد شکاف جمعیتی علیه نظام استفاده و انقلاب اسلامی را ساقط کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در نهم دیماه حادثه بی بدیلی بود که باید یاد و خاطره آن در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه زنده باقی بماند./202/813/ب1

ارسال نظرات