۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۴۷۱۳۳۴
رییس ایالتی جماعت الدعوہ پاکستان:

تکفیری ها مفهوم جهاد مقدس را تحریف کرده اند

رییس جماعت الدعوہ در ایالت ملتان پاکستان با اشاره به قداست جهاد در دین مبین اسلام، جهاد مورد نظر تکفیری ها را منحرف عنوان کرد.
اتحاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، میان سھیل احمد رییس جماعت الدعوہ در ایالت ملتان پاکستان، در مراسمی که روز گذشته در جامع مسجد این شھر برگزار شد، فرقه گرایی مسلمانان را عامل از بین رفتن ابھت جھان اسلام دانست و مسلمانان را به اتحاد و ھمدلی دعوت کرد.

وی با بیان این که بازگشت امنیت به کشور منوط به عمل کردن به رهنمودهای پیامبر اکرم(ص) است، تاکید کرد: افزایش کشتار و انفجار در جوامع اسلامی از برداشت غلط نسبت به محتویات دین و اسلام نشأت می گیرد.

سھیل احمد با تاکید بر این که مردم کشمیر از فشار و زیاده خواهی دولت ھند به ستوہ آمدہ اند، ابراز داشت: مقاومت مردم کشمیر طرح تبدیل بافت کشمیر از سوی دولت ھند را با دیگر به شکست مواجه کردہ است.

وی افزود: دشمن از قدرت اتحاد اسلامی به شدت نگران است و بر این اساس با شعله ور کردن جنگ مذھبی و فرقه ای، مسلمانان را به جان ھم انداخت.

رییس ایالتی جماعت الدعوہ پاکستان با بیان این که گروہ ھای تروریستی برای رسیدن به اھداف خود مفھوم جھاد را تحریف کردہ اند، ابراز داشت: جھاد یک مفھوم مقدس است که برای دفاع از دین و ارزش ھای دینی به کار می رود و کشته شدگان این راہ شھید محسوب می شود.

وی تصریح کرد: اسلام پرچمدار امنیت و صلح در جھان است و مسلمانان باید برای حفظ اصالت این پیام تلاش کنند./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات