۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۷۲۰۷۲
سردار فضلی مطرح کرد؛

تفکر بسیجی، رمز موفقیت مقاومت در منطقه

جانشین رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه اثرگذاری بسیج سبب شده است که امروز حزب الله هم در سوریه بگوید دفاع مقدس، گفت: در واقع اگر تفکر بسیجی نبود سرنوشت ما هم در حوزه مقاومت معلوم نبود.
سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار علی فضلی، جانشین رئیس بسیج مستضعفین ظهر امروز 16 دی در همایش فرهنگی، بصیرتی و تخصصی مسؤولان و فرماندهان بسیج صنعت حمل و نقل هوایی کشور گفت: بسیج یک اندیشه و تفکر است و این تفکر فراتر از جغرافیای ایران رفته است.

وی با بیان اینکه بسیج هویت مقاومت اسلامی را تشکیل داده است، افزود: اگر بسیج نبود، معلوم نبود در حوزه مقاومت چه سرنوشتی داریم و در چالش‌ها و بحران‌های نظام با تفکر بسیج مقاومت ممکن شد و مداومت پیدا کرد و امکان استقامت فراهم شد.

سردار فضلی با بیان اینکه درکارهای خیر و نیک باید به بزرگان نگاه کنیم و لازم است آرمان‌های امام(ره) را در مجموعه بسیج به شایستگی وارد کنیم و این امر بدون عنایت خداوند شدنی نیست، اظهارکرد: اگر تفکر بسیجی نبود هویت و سرنوشت کشور مشخص نبود.

جانشین رئیس بسیج مستضعفین ادامه داد: در جبهه مقاومت چالش‌هایی ایجاد شده بود و این به دلیل عدم شناخت نسبت به بسیج بود و بعد از اینکه بسیج را شناختند امکان مقاومت به صورت مناسب ایجاد شد و اکنون بیشتر استان‌های یمن در دست نیروهای انصار‌الله است همچنین در مواجهه با صهیونیست، گروه‌های حزب‌الله با تفکر بسیجی به تعالی رسیده و ارتش صهیونیست را زمین‌گیر کرده است.

وی با بیان اینکه این اثرگذاری بسیج سبب شده است که امروز حزب الله هم در سوریه بگوید دفاع مقدس، گفت: در واقع اگر تفکر بسیجی نبود سرنوشت ما هم در حوزه مقاومت معلوم نبود.

سردار فضلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نهم دی ماه یوم الله است، خاطرنشان کرد: علت خلق فتنه 88 بی‌بصیرتی برخی افراد بود که شیرینی حضور اکثریت مردم در انتخابات را تبدیل به تلخ کامی کرد.

جانشین رئیس بسیج مستضعفین ادامه داد: تهمت تقلب به نتایج انتخابات یک رمز برای نفوذ در اذهان هواداران بود و می‌خواستند مردم را در مقابل مردم قرار دهند در حالی که اگر واقعا تقلب شده بود باید از نظر قانونی پیگیری می‌کردند اما آن ها انقلاب مخملی ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه این فتنه گران می خواستند با کار خیابانی و قراردادن مردم در مقابل مردم به اهداف خودشان برسند، تصریح کرد: در واقع آنها از طریق قانونی شکایت خودشان را ثبت نکردند و می خواستند با این اعتراض آشوب را به شهرهای دیگر هم بکشانند./201/934/ب1

ارسال نظرات