۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۴۷۲۷۶۲
نماینده ولی فقیه در سپاه تبریز:

بصیرتی که منشأ ولایی داشته باشد در کوران فتنه‌ها کمرنگ نخواهد شد

حجت الاسلام اشراقی گفت: بصیرت افزایی، دشمن شناسی و داشتن روحیه جهادی از ابزارهای مهم حفظ اقتدار کشور در برابر فتنه‎های دشمن است.
حجت الاسلام مجید اشراقی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مجید اشراقی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز امروز در جمع پایوران با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران با تمسک به آموزه های دینی و احکام قرآنی به پیروزی رسیده است، اظهار داشت: دشمنان نظام از بدو پیروزی انقلاب به دنبال هویت‌زدایی از این نهضت مردمی و دینی بوده اند.

وی با بیان این‌که مهار، نفوذ و استحاله انقلاب اسلامی ایران از سال 57 تا به امروز، جزء نقشه‌ها و سیاست های دشمنان علیه ملت ایران بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان، همه توان و تلاش خود را برای به بیراهه کشاندن دین به کار گرفته و همواره خواسته‌اند تا نگذارند مردم همراه انقلاب باشند.

حجت‌الاسلام اشراقی با اشاره به این‌که هیچ تغییری در سیاست‌های غرب در مواجه با انقلاب اسلامی ایران مشاهده نمی شود، افزود: باید همیشه به خاطر داشت که دشمن، دشمن است و هیچ گاه از افکار پلید خود دست نخواهد کشید مگر اینکه به خواسته آن ها که همان دست برداشتن از روحیه استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم است، دست برداریم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز با بیان این‌که دشمنان از راه‌های مختلف برای براندازی انقلاب اسلامی ایران وارد صحنه شده‌اند و هر بار با شکستی مفتضحانه همراه بوده است، گفت: بصیرت افزایی، دشمن شناسی و داشتن روحیه جهادی از ابزارهای مهم حفظ اقتدار کشور در برابر فتنه‎های دشمن است.

وی با بیان این‌که بصیرت تنها با تیعیت از رهنمودهای ولایت فقیه حاصل می شود، گفت: بصیرتی که منشأ ولایی داشته باشد، در کوران فتنه‌ها کمرنگ نخواهد شد، چراکه غبار فتنه‌های دشمن تأثیری در نگرش انسان نسبت به اوضاع و احوال جامعه نخواهد داشت.

حجت الاسلام اشراقی دشمن‌شناسی را یکی از مهم‌ترین توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر شناخت دقیقی از دشمن نداشته‌ایم، استراتژی هدفمندی برای مقابله نخواهیم داشت؛ دشمن‌شناسی نیز نیازمند تبعیت از ولایت و بهره‌مندی از رهنمودهای رهبری نظام است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز با بیان این‌که دشمنان همواره به دنبال کمرنگ شدن روحیه جهادی و انقلابی‌گری ملت ایران بوده‌اند، گفت: آنچه مسلم است؛ هر گاه روحیه جهادی و مطالبه‌گری در داخل کشور از میان برود، انحرافات، مفاسد و گسست‌ها میان ملت و نظام مشهود خواهد بود./202/935/ب1

ارسال نظرات