۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۴۷۳۰۴۳
استاد حوزه علیمه همدان:

مسؤولان مراقب محاکمه روز جزا باشند

حجت الاسلام طاهری با بیان این‌که مسؤولان باید مراقب محاکمه روز جزا باشند، گفت: کسی وجود ندارد که منکر مرگ باشد و اگر تاکیدی وجود دارد به دلیل غفلت افراد است که از سوی خداوند متعال و ائمه(ع) توصیه می شود.
طاهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام حسن طاهری استاد حوزه علمیه همدان در مراسم وفات حضرت معصومه(س) که بعد از ظهر امروز در مسجد مدرسه آخوند برگزار شد با اشاره به جایگاه قرائت قرآن اظهار داشت: اهمیت و توجه به قرآن دارای اهمیت فراوانی است.

وی با اشاره به جایگاه مرگ اظهار داشت: کسی وجود ندارد که منکر مرگ باشد و اگر تاکیدی وجود دارد به دلیل غفلت افراد است که از سوی خداوند متعال و ائمه(ع) توصیه می شود.

حجت الاسلام طاهری گفت: رسانه حق مطلب را درباره  هاشمی بیان کرد و فصل الخطاب پیام رهبر معظم انقلاب بود و باید دانست که شاهد در این دنیا در آخرت حاکم است و مسؤولان باید مراقب محاکمه روز جزا باشند.

وی افزود: باید در همه مواضع سیاسی منتظر فرمان رهبری باشیم و در حد فرمان ایشان حرکت کنیم چرا که ایشان نظرات سیاسی افراطی و با هیجان ابراز نمی کنند و این نشانه حکمت ایشان است.

استاد حوزه علمیه همدان ابراز داشت: مقام حضرت معصومه(س) دارای امتیازات فروانی است که باید به آن توجه شود، امام صادق(ع) می فرماید که در قم یکی از اولاد من دفن خواهد شد که هر کس او را زیارت کند بهشت بر او واجب است.

وی اظهار داشت: حضرت معصومه(س) بانوی بزرگواری است که باید با معرفت ایشان را زیارت کنیم و از طرفی شیوه بنی عباس در برخورد با ائمه(ع) رفتار مناسبی نداشت و مامون انسان دانشمندی بود ولی شرایط او را به حضیض ذلت کشاند.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: جلال الدین سیوطی می گوید که مامون در شیعه گری افراط کرد بسیاری از علمای اهل سنت قائل به شهید شدن امام رضا(ع) از سوی مامون نیستند./202/979/ب1

ارسال نظرات