۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۷۴۴۳۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مردم در سال 57 حول محور ولایت فقیه بزرگ‌‌ترین معجزه قرن را رقم زدند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: پیر و جوان در حول محور ولایت فقیه بزرگ ترین معجزه قرن را رقم زدند، این مردم با دست خالی در مقابل غرب و استکبار که دارای امکانات زیادی بود ایستادند و به پیروزی رسیدند.
ابراهیم زاده

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مرتضی ابراهیم‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در گردهمایی روابط  عمومی‌ها، کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: علم نور است که خدا در قلب هر کسی بخواهد قرار می‌دهد، گاهی شخصی از نظر مدرک تحصیلی پایین است اما نورانیت علم در درون قلب آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه کسی که عالم نورانی شود وارث انبیاست، گفت: این نورانیت باید همراه با علم باشد، امام(ره) عالم دین بودند و به علت تقوا نورانیت را در خود به وجود آوردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: علم و دین در کنار هم قرار بگیرند جهان را گلستان می‌کنند اما اگر این دو از هم جدا شدند دنیا به جهنم تبدیل می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه باید فرمایشات امام(ره) در ایام دهه فجر باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: یکی از وظایف ما این است که فرمایشات امام(ره) را منتشر کنیم و وقتی که نسل جوان این سخنان را ببینند و مدنظر قرار دهند می‌تواند برای پیشرفت کشور بسیار با ارزش باشد.

وی ادامه داد: امروز مسؤولان باید نوکری مردم را کنند و اگر کسی بگوید ما نوکر مردم نیستیم خلاف اندیشه امام (ره) سخن گفته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم باید با گفتمان امام (ره) که عدالت‌خواهی، عدالت‌گستری، مبارزه با کفر و خدمت به مردم است آشنا شوند زیرا این گفتمان‌ها سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده افزود: پیر و جوان در حول محور ولایت فقیه بزرگ‌ترین معجزه قرن را رقم زدند و این مردم با دست خالی در مقابل غرب و استکبار که دارای امکانات زیادی بودند ایستادند و به پیروزی رسیدند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات روابط عمومی‌ها اطلاع‌رسانی به مردم است، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید چهره خدمتگزار مسؤولان را به مردم نشان دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی دقیق به بالا بردن روحیه نشاط مردم که یکی از ملزومات جامعه است کمک می‌کند، گفت: مردم را نباید فراموش کنیم و هر کاری که مردم راضی هستند برای آن‌ها انجام دهیم./101/880/ب1

ارسال نظرات