۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۷۴۸۴۸
دبیر اجرایی جشنواره خبر داد؛

ارسال 800 اثر به جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی

دبیر اجرایی سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی از ارسال نزدیک به 800 اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: استقبال فعالان رسانه‌ای استان از این جشنواره قابل توجه است.
جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی

محمد عزیزی راد، دبیر اجرایی سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از استقبال فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی استان از سومین جشنواره مطبوعات خبر داد و اظهار داشت: طبق آخرین آمار رسیده؛ نزدیک به 800 اثر از سوی 199 شرکت کننده به سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه 154 نفر در بخش حرفه ای، 9 نفر در بخش جنبی و 36 نفر در بخش ویژه شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: از حدود 800 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره؛ 709 اثر در بخش حرفه ای، 10 اثر در بخش جنبی و 56 اثر در بخش ویژه بوده است و به زودی امر قضاوت آثار آغاز خواهد شد.

عزیزی‌راد ادامه داد: 195 اثر در بخش مقاله، سرمقاله و یاداشت، 17 اثر در زمینه عکس خبری و غیرخبری، 46 اثر در بخش گرافیک و صفحه آرایی، 100 اثر در زمینه تیتر، 33 خبر، 104 اثر مصاحبه، 183 گزارش خبری و غیر خبری، 12 کاریکاتور و 19 اثر در زمینه طنز مکتوب از جمله آثار ارسال شده در بخش حرفه ای به این جشنواره است.

دبیر اجرایی سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی با بیان این‌که بخش جنبی با عنوان «ارس؛ بستر توسعه منطقه» برگزار می شود، افزود: به دلیل استقبال اصحاب رسانه و مطبوعات استان از این جشنواره ناگزیر به تمدید مهلت ارسال آثار تا 30 دی شدیم که امروز آخرین مهلت ارسال آثار به صورت الکترونیکی است.

وی با بیان این‌که ساز و کار اجرای جشنواره به صورت الکترونیکی نیز مورد اقبال عموم فعالان رسانه ای استان قرار گرفته است، افزود: تاکنون در بخش ویژه 34 اثر مربوط به شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، 15 اثر مربوط به احیای دریاچه ارومیه و 7 اثر نیز در زمینه روابط عمومی های رسانه محور رسیده است.

عزیزی‌راد با بیان این‌که بیشترین آثار ارسالی به این جشنواره در بخش مقاله، سرمقاله و یاداشت و کمترین آثار در بخش ویژه مربوط به روابط عمومی های رسانه محور است، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تنها تا ساعت 24 امروز فرصت دارند آثار خود را از طریق سایت www.azsh.pressfestival.ir ارسال کنند./935/302/ب2

 

ارسال نظرات