۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۷۴۸۶۸
عضو انصارالله یمن در گفت و گو با رسا تصریح کرد؛

اتاق فکرهای صهیونیستی عامل تجاوز به یمن/ ملت یمن امیدی به سازمان‌های غربی ندارد

این عضو انصارالله یمن گفت: ما امیدی به موسسات بین المللی و حقوق بشری نداریم که آنها در راستای تحقق اهداف و خواسته های ایادی استکبار جهانی گام برمی دارند.
آمل

 

عبدالحفظ المتوکل، از اعضای انصار الله یمن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به دلیل سکوت مجامع بین المللی در خصوص مردم یمن گفت:راه و روش جنایتکاران و ظالمان در طول تاریخ  به شکل های مختلفی تکرار می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای تاریخ تاکنون همان روشی که ظالمان پیش می گرفتند همیشه تکرار شدنی است که شاهد سکوت مجمع بین المللی در قبال جنایات در یمن هستیم.

عبدالحفظ المتوکل اظهارداشت: با پول، دلارهای نفتی و  تهدید مردم را ساکت می کنند که نتیجه همین سکوت 17 هزارشهید و 3 هزارکودک هم سن و سال حضرت علی اصغر(ع) است که تا به امروز شاهد شرارت های آل سعود، آمریکا و صهیونیست ها در یمن هستیم.

این عضو انصارالله یمن خاطرنشان کرد: ما امیدی به موسسات بین المللی و حقوق بشری نداریم چرا که آنها در راستای تحقق اهداف و خواسته های ایادی استکبار جهانی گام برمی دارند.

تجاوز به یمن در اتاق فکرهای صهیونیستی سامان دهی شده است
وی ادامه داد: تجاوزی که در یمن به راه افتاد به دنبال به زانو درآوردن  مردم یمن بود. دشمنان یمن به دنبال تسلیم ما هستند اما هرگز به این هدف نمیرسند.

عبدالحفظ المتوکل خاطرنشان کرد: سازمان های حقوق بشری را با پول و به زور خریداری کردند و ما باید خودمان با قدرت لایزال الهی و اراده مردم حقمان رابگیریم و درجهان صدای خود را برسانیم.

 این عضو انصارالله یمن افزود: عملیات این تجاوز در اتاق فکر اسرائیل و آمریکا سرچشمه می گیرد و ملت های مسلمان به خصوص اعراب مستضعف بوده و حکومت های آنها هستند که مواضع ظالمانه و شیطانی اتخاذ می کنند.

 وی تصریح کرد: ما به همه این حکومت های عربی تاکید میکنیم که اوباما، ترامپ و دیگران به درد شما نمی خورند، فقط به فکر مردم خودتان باشید و در راستای یاری مظلومان گام بردارید.

عربستان آب در آسیاب دشمن نریزد
عبدالحفظ المتوکل ادامه داد: به کشورهایی مانند عربستان توصیه می کنیم این قدر آب در آسیاب دشمن نریخته و سنگ دشمنان را به سینه نزنید. تلاش شما در راستای تحقق اهداف و خواسته های آنان نباشد.

وی افزود: برای آینده یمن یک گزینه بیشتر نداریم و آن هم مقاومت است که با ایستادگی مقاومت می توانیم آینده را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است صورت دهیم.

این عضو انصارالله یمن خاطرنشان کرد: این شهدای عزیز و گرانقدری که هر روز تقدیم می کنیم فقط برای آسایش آیندگان است که در مسیری ارزنده و گرانقدر قدم برداشتند.

گفتنی است، جمعی از علما و دانشجویان یمن جهت حضور در مراسم نخستین سالگرد شهدای مجاهد مقاومت مردمی یمن به شهرستان آمل سفر کردند./1314/ب301/ک

ارسال نظرات