۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۴۷۴۸۸۱
آیت الله وحید خراسانی:

دولتمردان به دیانت و معیشت مردم توجه جدی داشته باشند

حضرت ‌آیت الله وحید خراسانی با اشاره به ضرورت توجه جدی دولتمردان به معیشت و دیانت مردم گفت: دولتمردان باید در تصمیات خود توجه این دو اصل را سرلوحه کار خود قرار دهند.
آیت الله وحید خراسانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید امشب در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت توجه جدی دولتمردان به معیشت و دیانت مردم گفت: دولتمردان باید در تصمیات خود توجه این دو اصل (دیانت و معیشت مردم) را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد:  انسان از روح و جسم تشکیل شده است، دین به عنوان روح  و دنیا به عنوان جسم جامعه مطرح می باشند که هر دو باید مورد توجه قرار گیرد.

حضرت آیت الله وحید خراسانی همه پست و مقام ها را  عاریتی دانست و با اشاره به آیات و روایتی ادامه داد: این پست و مقام ها در حال گردش هستند و باید با استفاده از دین و عمل، حداکثر بهره برداری را از زندگی برای ارائه خدمت به مردم و جامعه داشته باشیم.

وی گفت: باید در نزد دولتمردان مبدا و منتهای کار شناخته شود.

حضرت آیت الله وحید خراسانی از وزیر ارشاد خواست سلام مخصوص وی را به رییس جمهور ابلاغ کند.

سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار گفت: دولت مجری تصمیمات نظام در زمینه فضای مجازی است و خود به تنهایی قادر به ساماندهی و رفع مشکلات این حوزه نیست؛ هدف اصلی دولت از مداخله در فضای مجازی، صیانت و سلامت این فضا است،  دولت خود را نیازمند دعای خیر علما می داند و موفقیت های ما نیز در گرو این دعای خیر خواهد بود./1323/د102/ج1

ارسال نظرات