۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۴۷۴۹۵۵
آیت الله طه محمدی:

برخی چاقوی خود را از الان برای انتخابات تیز کرده اند

امام جمعه همدان گفت: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری برخی افراد از الان چاقوهای خود را تیز کرده اند و این در حالی است که باید در فضای رفق و مدارا با یکدیگر رفتار کنند.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه همدان با اشاره به اهمیت مدارا در جامعه اظهار داشت: برخی افراد با زبان خود دائما در حال تخریب و تحقیر افراد هستند.

وی با اشاره به اهمیت صلح و دوستی ابراز داشت: برخی افراد همواره به دنبال جنگ و خونریزی هستند و جز جنگ چیزی نمی دانند و نمونه آن آل سعود هستند که یمن را به خاک و خون کشیده اند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به رفتار پیامبر گرامی اسلام با اطرافیان خود گفت: پیامبر با مردم و اطرافیان خود به گونه ای برخورد می کرد که هر کس فکر می کرد که پیامبر او را از دیگران بیشتر دوست دارد.

وی با بیان این که همه افراد نزدیک به پیامبر(ص) حزب اللهی نیستند، اظهار داشت: پیامبر با همه این افراد با رفق و مدارا رفتار می کرد و همواره در پی آن بود که همه افراد را در کنار هم مدیریت کند.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: مدارای با مردم جایگاه ویژه ای در دین اسلام دارد و باید زبان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تغییر کند و نباید به افراد برچسب زد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری برخی افراد از الان چاقوهای خود را تیز کرده اند و این در حالی است که باید در فضای رفق و مدارا با یکدیگر رفتار کنند.

امام جمعه همدان با اشاره به واقعه ساختمان پلاسکو ابراز داشت: اتفاق تلخی که در تهران برای آتش نشانان فداکار افتاد بسیار دلخراش بود.

وی با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در جامعه تصریح کرد: نداشتن مدارا در جامعه به ویژه در زندگی زوجین سبب شده است که آمار طلاق در جامعه رشدی نگران کننده داشته باشد.

آیت الله طه محمدی افزود: باید جامعه را به دو بخش انقلابی و غیر انقلابی تقسیم کرد و این در حالی است که افراد غیر انقلابی در جامعه بسیار کم هستند و در هر صورت باید روحیه انقلابی گری در جامعه ترویج شود.

وی با اشاره به جایگاه حقوق بشدر در جهان اظهار داشت: مردم یمن در خاک و خون غلط می خورند اما تمام مجمع حقوق بشری در برابر جنایات آل سعود سکوت کرده اند./979/پ201/ج1

ارسال نظرات