۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۴۷۵۲۹۹
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد:

آیت الله خسروشاهی حامی صادق رهبر انقلاب اسلامی بود

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در پیامی ضمن اشاره به پاره ای از ویژگی های بارز اخلاقی و علمی مرحوم آیت الله خسروشاهی، درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفت.
آیت الله خسروشاهی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد، در پی درگذشت عالم ربانی آیت الله حاج سید ابراهیم خسروشاهی، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد پیام تسلیتی صادر کرده است.

متن کامل این پیام را می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

العلماء باقون مابقی الدهر

ارتحال عالم ربانی، سالک الی الله، حضرت آیت الله حاج سید ابراهیم خسروشاهی، موجب تاسف وتاثرعلاقمندان وارادتمندان وشاگردان آن عارف گمنام شد.

آن مرحوم که ازشاگردان برجسته ی امام راحل عظیم الشان(ره) و علامه طباطبایی(ره) بودند، عمری را درتحصیل وتدریس علوم دینی، به ویژه فقه و کلام وتفسیر و اخلاق گذراندند و شاگردانی بنام را تربیت کردند.

طی نیم قرن خدمات آن مرحوم، مساجد زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم از وجود شریفشان بهره مند شدند و منزل ایشان، ا زقدیم الایام، محفل درس و انس و منبع معنویتی بود که جان و دل شیفتگان معارف الهی را سیراب می کرد.

همراهی و همگامی آن عالم پرهیزگار با نهضت امام راحل و انقلاب اسلامی در طول سالیان طولانی از زمره افتخارات آن عزیز بود.

آیت الله خسروشاهی در طول زعامت مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، حامی صادق رهبر حکیم انقلاب اسلامی بودند و همگان را به این امر، توصیه می کردند.

اکنون پس از هشتاد سال تلاش و مجاهدت علمی و سلوکی و تربیت و تهذیب نفوس، و خدمت خالصانه به مردم، از پایگاه مسجد و حوزه، روح پاک آن عالم پارسا به اجداد طاهرینش پیوسته است.

اینجانب به نمایندگی از حضرات ائمه جماعات مساجد استان تهران، فقدان آن فقیه خدمتگزار را به حوزه علمیه تهران و شاگردان وخاندان معظم ایشان تسلیت می گویم و علو درجات رابرای آن عزیز و صبر و اجر را برای خانواده ی ارجمندشان، طلب می کنم./101/966/ب1

والسلام علیکم ورحمة الله وبركاته
محمدجواد حاج علی اکبری

ارسال نظرات