۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۷۵۶۵۰
نماینده مجلس:

جوانان مستعد باید مورد حمایت قرار گیرند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که دارای استعدادهای خوبی هستند باید مورد حمایت قرار بگیرند، گفت: امروز تعداد کسانی که مدرک را از دانشگاه های مختلف گرفته اند نسبت به نیاز کشور بیشتر است و این می تواند در آینده مشکل ایجاد کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اظهار داشت: بنده از گزارشات خوبی که کمیته امداد ارائه می دهد راضی هستم و لذت می برم و امیدوارم این گزارشات خوب ادامه داشته باشد.

وی یکی از ویژگی های کارکنان کمیته امداد را داشتن روحیه جهادی و سرعت بالا در فعالیت ها دانست و گفت: بروکراسی اداری در این نهاد حداقل می باشد و شکل فعالیت ها و اقدامات این نهاد ستودنی و امیدوارکننده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که دارای استعدادهای خوبی هستند باید مورد حمایت قرار بگیرند، افزود: امروز تعداد کسانی که مدرک را از دانشگاه های مختلف گرفته اند نسبت به نیاز کشور بیشتر است و این می تواند در آینده مشکل ایجاد کند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه باید از افراد با استعداد حمایت کنیم، تصریح کرد: باید برخی از افراد مشاوره شغلی شوند و نباید مدرک های تحصیلی به عنوان عزت اجتماعی مطرح باشد.

رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی نیز در این دیدار عنوان کرد: کمیته امداد استان در 6 ماهه نخست سال جاری رتبه ششم را از نظر جذب منابع بانکی در ایجاد شغل در کشور داشته اشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی افزود: با پیگیری هایی که صورت گرفت تمام بانک های استان پرداخت وام های تبصره ای اشتغال کمیته امداد را به صورت سهولت در ضمانت در دستور کار قرار داده اند.

سلم آبادی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 400 نوعروس در صف گرفتن جهیزیه بوده اند که در حال حاضر تنها 138 نفر در نوبت دریافت جهیزیه هستند که به 105 نفر از این افراد در دهه فجر جهیزیه داده می شود./202/880/ب1

ارسال نظرات