۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۷۵۶۶۹
نقوی حسینی:

عراق و سوریه خط مقدم جمهوری اسلامی ایران است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اتفاقی در درون مرزهای یک کشور نیست بلکه یک انفجار در نظم جهانی بوده است، گفت: خط مقدم امروز جمهوری اسلامی ایران عراق و سوریه است.
نقوی حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست تحلیل و بررسی آخرین تحولات غرب آسیا و نقش آفرینی ایران در منطقه اظهار داشت: مدرنیته از مفاهیم مختلف سیاست تعاریفی ارائه کرده است و تمام بازیگران عرصه بین الملل را دعوت کرده تا در همین تعریف اقدام و عمل داشته باشد.

وی گفت: این اصل برای حاکمیت خود از قدرت، سیاست، حکومت، حقوق و قانون تعریف ارائه کرده است تا با استفاده از آن به اهدافی که مدنظر دارند برسند و همه را دعوت کرد تا در حول این زنجیره حرکت کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: همه بازیگران دعوت شدند تا در این مدار فعالیت کنند و هر کشور یک بازیگری است در این زنجیره ای که شکل گرفته است.

نقوی حسینی تصریح کرد: این زنجیره برای هر بازیگری تعریفی را ارائه کرده و باید طبق آن نیز بازیگران حرکت کنند اما  به یکباره انقلابی به نام انقلاب اسلامی رخ داد و این زنجیره را پاره و علیه این نظم طغیان کرد و این انقلاب نه تنها ادعایی برای آمدن به این زنجیره ندارد بلکه زنجیره استکباری را با تمام الزامات قبول ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک اتفاقی در درون مرزهای یک کشور نیست بلکه یک انفجار در نظم جهانی بوده است، ادامه داد: دشمنان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا انقلاب اسلامی را به مسیری که هدف آن ها است برگردانند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استکبار برای اینکه تفکر انقلاب اسلامی گسترش پیدا نکند از هیچ گونه اقدامی دریغ نمی کند و در داخل جامعه تلاش می کند منابع پایداری این تفکر و نظام را نابود کند.

نقوی حسینی اظهار کرد: استکبار تمام امکانات خود را برای جنگ با جمهوری اسلامی ایران به میدان آورده است و امروز نیز بحث سوریه، عراق، لبنان، یمن و بحرین نیست بلکه یک جنگ واقعی در حال رخ دادن است تا با تلاش نشان دهند انقلاب اسلامی ناکارآمد است.

وی افزود: دشمنی دشمنان نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش یافته است و هر موفقیتی که در این نظام ایجاد می شود دشمنی دشمنان بیشتر می شود، استکبار در مورد این بی نظمی که ایجاد شده سکوت نخواهد کرد زیرا تمام نقشه های آن ها در سوریه نابود شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محور تمام گفت و گوها طرح جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز طرح جمهوری اسلامی ایران پیروز شده است و این موضوع برای آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی قابل تحمل نیست.

نقوی حسینی عنوان کرد: اگر امروز عربستان سعودی دیوانه وار حمله می کند به این دلیل است که در جنگ کارآمدی شکست خورده است، این سیاست جمهوری اسلامی ایران به عنوان برگ برنده است.

وی خط مقدم امروز جمهوری اسلامی ایران را سوریه و عراق دانست و ادامه داد: ایران اگر امروز در سوریه و عراق نجنگد باید فردا در خوزستان، کردستان و خراسان بجنگیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید همواره خود را در تمام حوزه ها مانند دفاع، علم، فرهنگ و رسانه آماده کنیم تا رسالت انقلاب اسلامی را به پیش ببریم./202/880/ب1

ارسال نظرات