۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۷۵۸۴۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان مطرح کرد؛

ضرورت راه اندازی مؤسسات و مراکز مجازی آموزش قرآن

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که در زمینه هوشمند کردن کلاس ها با همکاری یکی از مؤسسات قرآنی این تحول ایجاد شده است، گفت: کشور به مؤسسات و مراکز آموزش قرآن کریم نیازمند است؛ چراکه بسیاری از افراد امکان حضور در مؤسسات را ندارند.
حجت الاسلام بلک ، رييس سازمان تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان امروز (5 بهمن ماه) در نشست خبری با حضور رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد با ارائه گزارشی از پروژه های قرانی خوزستان، ابراز داشت: خوزستان دارای ظرفیت قرآنی در میان کشور است و حتی با کشورهای همسایه نیز تعامل و همکاری در این باره داشته است.

وی با اشاره به این که در زمینه نحوه برگزاری دوره های قرآنی باید تحولی ایجاد شود، بیان داشت: کلاس های قرآن نیازمند تغییر شکلی هستند و با هوشمند کردن این کلاس ها می توان این تغییر و تحول را ایجاد کرد که در نتیجه بر محتوای آموزشی مؤثر خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که در زمینه هوشمند کردن کلاس ها با همکاری یکی از مؤسسات قرآنی این تحول ایجاد شده است، بیان داشت: کشور به مؤسسات و مراکز آموزش قرآن کریم نیازمند است؛ چراکه بسیاری از افراد امکان حضور در مؤسسات را ندارند. لازم نیست که آموزش ها به صورت حضور منحصر شود و در این همین راستا راه اندازی مؤسسات مجازی قرآن ضروری است.

حجت الاسلام بلک با اشاره به تشکیل جلسات تفسیر قرآن کریم در استان خوزستان و اینکه در جهت ترویج فرهنگ تفسیر، به دنبال ایجاد هزار جلسه تفسیر با عنوان «نور ساطع» هستیم، ادامه داد: در گام نخست یک هزار نسخه از کتاب «تفسیر معین» اثر محی الدین بهرام محمدیان چاپ شد و به یک‌هزار روحانی اعطا شد؛ 600 موضوع قرآنی در کتاب «تفسیر معین» ذکر شده است./203/9453/ب1

ارسال نظرات