۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۴۷۶۶۹۲
حجت الاسلام محمدیان:

برخی برای حفظ منافع خود به دنبال سازش با غرب هستند

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: نفوذی ها و انقلابی های پشیمان شده برای ما هزینه درست کردند اما بالاخره این راه ادامه دارد و کسانی هستند که چه در لباس مسؤولیت، چه خارج این لباس، دارند خون ملت را می مکند و به دنبال سازش با غرب هستند تا چند روزی در مرتع شان خوب بچرند.
محمد محمدیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد محمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، صبح امروز در سی و سومین نشست میان دوره ای دفتر تحکیم وحدت که در سالن همایش هتل الغدیر برگزار شد، به بیان توصیه هایی خطاب به اعضای این تشکل دانشجویی پرداخت.

ملت ایران آزادگی را تجربه کرده اند

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مهم ترین بخش سخنان خود، با بیان این که نظام جمهوری اسلامی 38 سال است حرکت خود به سوی قله ها را آغاز کرده است، اظهار کرد: حرکت به سوی قله ها سخت است و طبیعی است کسانی که مزدور سلطه هستند، با ما مخالف باشند؛ اما نباید با آن ها کار داشت چرا که امروز هر آزاده ای در دنیا وجود دارد، در برابر ملت ما سر تعظیم فرود می آورد. نباید به کسانی که خودشان از درون تهی شده اند و برای ما نسخه ذلت و حقارت می پیچند، توجه کرد.

حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: ملت ما آزادگی را تجربه کرده است و می داند که آزادگی هزینه دارد. امروز در شرایطی که سلطه گران، ما را به خاطر این آزادگی تحریم می کنند، آن کسانی که خسته شده اند، می گویند «تا چه زمانی باید هواپیمایی سوار شویم که بوی کهنه گی می دهد؟ چرا هر صندلی هواپیماهای ما نباید یک مانیتور اختصاصی داشته باشد و صندلی هایش تبدیل به تخت نشود؟» این همان سه ویژگی ای است که برای خرید هواپیماها اعلام شد.

کسانی که در داخل کشور زمینه را برای نظام سلطه فراهم می کنند را باید شناخت

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در حال گذراندن سی و هشتمین سال پیروزی اش است و مخالفان بزرگی دارد که صراحتا می گویند به دنبال بازنشسته کردن انقلاب و پایان آن هستند. برخی می گویند «شما گرفتار توهم توطئه هستید. ما داریم با دنیا تعامل می کنیم و دادوستد است.» باید بدانیم مشکل اصلی کجاست. باید ببینید چه کسانی در داخل کشور دارند زمینه را برای نظام سلطه مهیا می کنند و برای مردم ما نسخه های ذلت و حقارت می پیچند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به اعضای این اتحادیه دانشجویی اظهار کرد: شما با ورود به انجمن های اسلامی برای خود این رسالت را قائل شدید که از لاک منیت خارج شوید و ببینید حق و باطل کجا هستند و خودتان را برای حق وقف کنید. به انجمن اسلامی آمده اید که احساس مسؤولیت را در وجودتان تجربه کنید. حضور در انجمن اسلامی یعنی «من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین لیس بمسلم.»

حجت الاسلام محمدیان ادامه داد: حضور در انجمن اسلامی یعنی «آمده ام تا متعلق به جامعه باشم» و این مسأله هزینه دارد. آمدن در جبهه حق هزینه دارد اما فایده اش این است که انسان اوج پیدا می کند. حضور در انجمن اسلامی دانشجویان یعنی تشخیص وظیفه انقلابی بودن.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: انجمن اسلامی در دانشگاه یعنی بزرگ ترین بلندگو برای حمایت از حق و حقیقت. سرتان را در دانشگاه بالا بگیرید چرا که راه شما راه درست است؛ راه حقیقت است و حتی اگر اعتراف نکنند، در دل شان به این حقانیت اذعان دارند همانطور که ملت ما راه درستی را در این 38 سال انتخاب کردند.

نفوذی ها و انقلابی های پشیمان شده برای انقلاب هزینه درست می کنند

وی در ادامه تصریح کرد: نفوذی ها و انقلابی های پشیمان شده برای ما هزینه درست کردند اما بالاخره این راه ادامه دارد. کسانی هستند که چه در لباس مسؤولیت، چه خارج این لباس دارند خون ملت را می مکند و به دنبال سازش با غرب هستند تا چند روزی در مرتع شان خوب بچرند.

حجت‌الاسلام محمدیان ابراز کرد: باید در دانشگاه بنیان های مطالعاتی تان را مستحکم کنید و به قدری اوج بگیرید که هیچ یک از این آلودگی های دنیوی شما را آلوده نکند. همه انقلابی ها باید صف اول انقلاب را دانشجوها بدانند و اگر این چنین شود، یعنی انجمن اسلامی در دانشگاه موفق شده است./201/820/ب1

ارسال نظرات