۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۷۶۹۸۷
نماینده سابق بابل در مجلس شورای اسلامی:

اتکا بر توانمندی های داخلی مهمترین گفتمان انقلاب اسلامی است

نماینده سابق بابل در مجلس شورای اسلامی اتکا به دانش و توانمندی های داخلی را یکی از اصلی ترین گفتمان های انقلاب عنوان کرد و گفت: بسیاری از مشکلات امروز کشور به خاطر عدم پایبندی ما بر اصول دینی و عدم رعایت مبانی انقلابی در کشور است.
ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر ناصری در هادی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده پیشین بابل در مجلس شورای اسلامی در مراسم ترحیم و بزرگداشت همسر نماینده فقید ولی فقیه در مازندران در مسجد جامع هادی شهر، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مدار دین، اصول و ارزش های اسلامی شکل گرفت و این ارزشها عامل پیش برنده این انقلاب است.

وی به شبهه افکنی های افراد مغرض درباره ناکارآمدی دین در عرصه اداره جامعه پرداخت و افزود: دشمنان خارجی با برخی از عناصر داخلی خود به بهانه برخی مشکلات در کشور، حمله به اصل نظام اسلامی و ماهیت دینی آن را در دستور کار خود قرار دادند و دستاوردهای بی نظیر آن را نادیده می گیرند.

عضو شورای راهبردی تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی اتکا به دانش و توانمندی های داخلی را یکی از اصلی ترین گفتمان های انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: بسیاری از مشکلات امروز کشور به خاطر عدم پایبندی ما بر اصول دینی و عدم رعایت اصول انقلابی در کشور است.

وی با اشاره به مشکلات جهانی به ویژه در کشورهای غربی پیشرفته اشاره کرد و ادامه داد: امروز دنیای غرب اسیر منیت ها و دور شدن از ارزشهای معنوی دچار انحطاط اخلاقی شدید شده است و انقلاب اسلامی روزنه امید را بر مدار حاکمیت الهی در جهان معاصر گشود.

حجت الاسلام ناصری با اشاره به عرصه های موفقیت آمیز کشور به ویژه در ابعاد نظامی و علوم پیشرفته، تصریح کرد: موفقیت های برجسته و شاخص ما بر اساس توجه به اصول ارزشی کاری جهادی بود و این تاکید دین برای اجرای کار درست، کامل اتکا بر دانش و توانمندی های داخلی است.

وی با بیان اینکه اگر مدیریت جهادی مبتنی بر عقلانیت دینی حاکم شود جهش های بزرگ را شاهد خواهیم بود، تاکید کرد: موفقیت در زمینه فناوری صلح آمیز هسته ای، تولید بومی تجهیزات پیشرفته نظامی و دانش های سلولهای بنیادی بر اساس الگوی جهادی برگرفته از اصول دینی به دست آمد.

امام جمعه موقت بابل با تأکید بر گرامیداشت دهه فجر و بازگویی تلاشها برای به ثمر نشستن و حفظ انقلاب، تصریح کرد: باید شبهات دشمنان که از بلندگوهای شایعه افکن رسانه های بیگانه انجام می شود در ایام دهه فجر پاسخ داده شود تا نسل های جوان بیشتر قدردان زحمات و تلاشهای صورت گرفته در مسیر انقلاب اسلامی باشند.

حجت الاسلام ناصری مرحومه نوروزیان را از بانوان پرتلاش همپای انقلاب بیان کرد و ادامه داد: بانوی مکرمه مرحومه نوروزیان از  خاندان فقاهت آیت الله نوروزیان در حوزه علمیه نجف اشرف تربیت شد و زندگی آن بانوی بزرگوار مملو از توجه به مسائل تربیت اسلامی بود.

وی با اشاره به آشنایی خود با آن مرحومه در ایام حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، خاطرنشان کرد: صبر و استقامت در مقابل سختی های زندگی در قبل و بعد از انقلاب از ویژگی های برجسته آن بانوی مکرمه بود.

سفیر اسبق ایران در واتیکان با بیان این مطلب که مرحومه نوروزیان از خاندان بزرگ سیادت، علم و فقاهت بود، تأکید کرد: پدر بزرگوار بانوی مکرمه مرحومه نوروزیان از علمای برجسته و مشهور منطقه مازندران بود و پس از ازدواج با عالم ربانی حضرت آیت الله روحانی خدمات شایسته ای را در مسیر خدمت به مردم داشت.

وی ادامه داد: مرحومه نوروزیان همواره در کنار نماینده فقید ولی فقیه در استان نقشی به سزا در مبارزه با رژیم ستمشاهی در قم و مازندران ایفا کرد.

حجت الاسلام ناصری به زندگی ساده و زاهدانه مرحوم آیت الله روحانی در زمان نمایندگی ولی فقیه در مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: بانوی مکرمه نوروزیان یک عمر با چهره درخشان خطه شمال و عالم ربانی مرحوم آیت الله روحانی همگان و هم قدم در مسیر خدمت به اسلام و مردم بود و زندگی زاهدانه و ساده آن بزرگوار را در  روستا پذیرا شد.

وی ابعاد دیگر شخصیت آن بانوی بزرگوار را در پرورش فرزندان در مسیر تربیت دینی بیان کرد و گفت: حفظ سنگر خانه با تربیت درست فرزندانی که هر یک در علوم دینی از چهره های شاخص محسوب می شوند توسط آن بانوی مکرمه به بهترین نحو صورت گرفت و تنها فرزند ذکور آن مرحومه امروز از افتخارات این استان در کسوت امامت جمعه شهرستان بابل است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاندان روحانی را یک خاندان ولایی و برجسته بیان کرد و گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و تکریم این بانوی بزرگوار نشان دهنده میزان علاقه و ارادت مردم منطقه به این خانواده بزرگ علم و دیانت است.

وی ادامه داد: در کنار تحصیل فرزندان آن بانوی مکرمه در حوزه های علمیه، چهار داماد ایشان در کسوت روحانیت در حوزه های علمیه مشغول به تدریس در سطوح عالی حوزی هستند.

حجت الاسلام ناصری با بیان این مطلب که امروز زوج های جوان از سبک زندگی مشترک مرحوم آیت الله روحانی و مرحومه نورزیان الگو بگیرند، تصریح کرد: زندگی مشترک آن بزرگواران یک زندگی به سبک اسلامی و بر مدار دین بود.

وی ادامه داد: این بانوی مکرمه مروج ساده زیستی و سبک زندگی اسلامی در جامعه بود و مهمترین ویژگی آن مرحومه تربیت فرزندان شایسته با مدار ایمان، تدین و پایبندی به ارزش های دینی محسوب می شود.

عضو شورای راهبردی تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که رعایت ارزش ها والگوهای اسلامی از سوی مرحومه نورزیان بی نظیر بود، تاکید کرد: مرحومه نوروزیان تک فرزندی به سبک زندگی غربی را سبکی غلط در زندگی امروز جامعه ما می دانست و هیچگاه در تربیت صحیح 9 فرزند خود کوتاهی نکرد و افرادی شایسته، الگو و شاخص را به جامعه اسلامی تحویل داد./1313/202/ب2

ارسال نظرات