۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۷۷۲۶۷
استاد حوزه علمیه سیرجان:

توکل بر خدا رمز موفقیت مردم در برابر رژیم شاهنشاهی بود

حجت الاسلام مظفری با اشاره به این که ملت ایران همیشه از انقلاب اسلامی دفاع کرده اند، گفت: تا زمانی که ایمان و توکل مردم به خدا باشد، کشوری قدرتمند در مقابل دشمن داریم.
دهه فجر

حجت الاسلام محمدعلی مظفری استاد حوزه علمیه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مردم در 12 بهمن توانستند بعد از سال ها امام خود را ببینند تا با اهداف امام کشوری انقلابی را بسازند.

وی افزود: بسته شدن فرودگاه های ایران و نیامدن امام به ایران از اهداف دولت شاه بود و دولت بختیار می ترسید که اگر امام به ایران بیاید، مردم همه از او دفاع می کنند.

حجت الاسلام مظفری با بیان این که هدف امام مبارزه با ظلم و اجرای حکومت اسلامی بود، ابراز داشت: آمدن جمعیت زیاد به خیابان ها نشان از این دارد که مردم امام خود را دوست دارند و از ظلم و ستم دولت شاه خسه شدند.

استاد حوزه علمیه سیرجان با اشاره به این که امام خمینی بعد از فرودگاه به بهشت زهرا آمدند و سخنانی را بیان کردند، ادامه داد: امام خمینی(ره) در بهشت زهرا در دیدار با مردم بیاناتی را همچون من دولت تعیین می کنم و این که توی دهن این دولت می زنم را به مردم بیان کردند و گفتند دیگر از ظلم کشور های غربی راحت شدیم.

وی اظهار داشت: این که بعد از چند سال حکومت داری شاه بر مردم و این که با آمدن امام حکومت تبدیل به انقلاب اسلامی شد، یک معجزه الهی بوده و همه این کارها به خواست و اراده خدا انجام گرفت.

حجت الاسلام مظفری با اشاره به این که مردم زمان امروزه، همان مردم دوران انقلاب هستند، اظهار داشت: مردم ایران هیج وقت تغییر نکرده اند و همان تفکری که در دوران قبل نسبت به غرب داشته را دارند.

وی با توجه به این که نقش مردم در پیروز شدن انقلاب اسلامی در ایران فراموش شدنی نیست، خاطرنشان کرد: مردم ایران بدانند تا زمانی که ایمان خود را دارند و به این نظام و رهبر احترام بگدارند، کسی جرأت نگاه کردن به آن ها را ندارد.

کارشناس مسائل دینی ابراز داشت: از اول انقلاب تعدادی از مردم همیشه از نظام خود، متنفر بودند همان طور که در زمان پیامبران و اهل بیت هم افرادی بودند که برخلاف پیامبر حرکت می کردند.

وی در پایان با اشاره به این که ملت ایران همیشه از انقلاب اسلامی دفاع کرده اند، گفت: مردم ایران با ایمان به خدا توانستند در روز 12 بهن بختیار را از ایران فراری دهند و امام را به میهن خود دعوت کنند تا یک حکومت اسلامی داشته باشند و تا زمانی که ایمان و توکل مردم به خدا باشد، کشوری نیرومند در مقابل دشمن داریم./302/9707/ب1

ارسال نظرات