۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۷۷۴۴۸
امام جمعه عجب شیر:

دهه فجر از مصادیق بارز ایام الله است

حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه تمامی روزها برای خداوند است و علت نامگذاری برخی از روزها به یوم ‌الله بیانگر آن است که در این روزها سرنوشت بشریت تغییر یافته است، گفت: دهه فجر یکی از مصادیق بارز ایام الله است، در این روزها سرنوشت یک ملت متحول شده است و به سمت تعالی حرکت می کند.
حجت‎الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه شهرستان عجب شیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر پیش از ظهر امروز در آیین زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه ملاصدرا این شهرستان با بیان اینکه دانش آموزان و نسل جوان کشور آینده سازان این مرز و بوم هستند، اظهار داشت: دانش آموزان باید انقلابی باشند و به کشورشان خدمت کنند.

وی با بیان اینکه حفظ حجاب، کسب علم، آینده نگری و اخلاق مداری حرکت در مسیر انقلاب است، تصریح کرد: حضور به موقع مردم در صحنه های حساس کشور است که در طول 38 سال این انقلاب را از گزند دشمن مصون داشته است و دشمنان را همیشه مأیوس گذاشته است.    

امام جمعه عجب شیر با تأکید بر حضور فعال دانش آموزان در برنامه ها و جشنهای دهه فجر انقلاب، گفت: دانش ‌آموزان با حضور فعال در برنامه‌‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر، بار دیگر ایستادگی مقابل استکبار و تهاجم‌ فرهنگی دشمنان را به نمایش می گذارند.

وی با بیان اینکه تمامی روزها برای خداوند است و علت نامگذاری برخی از روزها به یوم ‌الله بیانگر آن است که در این روزها سرنوشت بشریت تغییر یافته است، گفت: دهه فجر یکی از مصادیق بارز ایام الله است، در این روزها سرنوشت یک ملت متحول شده است و به سمت تعالی حرکت می کند.

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به اینکه در یوم‌الله 12 بهمن اقدامی شبیه معجزات پیامبران الهی و اولیای خداوند در ایران اسلامی رقم خورد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با ورود خود سبب شد تا دستان استکبار جهانی و رژیم ستمشاهی برای همیشه از این کشور کوتاه شود./854/203/ب2

ارسال نظرات